امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : جولای 28th, 2020 12:08 | کد خبر : 23869 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

۳۵میلیارد اعتبار به بیمارستان ارس پارس آباد تخصیص یافت

 رئیس بیمارستان ارس پارس آباد مغان از تخصیص ۳۵میلیارد ریال برای تجهیز هتلینگ و توسعه بیمارستان تامین اجتماعی این شهرستان خبر داد.

مغانه آنلاین/ جمشید کریمی- سه شنبه ۱۳۹۹/۵/۷

“غفور شاهی زارعی” امروز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد:  همچنین اعتباراتی  نیز برای توسعه  فضای فیزیکی بیمارستان ارس جهت دایر کردن بخش های ویژه هزینه شده،  که با تکمیل این طرح و اجرای برنامه ها و طرح ها، دیگر نیازی برای اعزام بیماران به سایر شهرستان ها نخواهد بود.

وی تجهیز این بیمارستان به سیستم راه دور packs را یکی از اقدامات اساسی برشمرد و تصریح کرد : با نصب این سامانه، امکان کنترل و هدایت برخی نیازهای اساسی بیماران از جمله رادیولوژی و آزمایش های تشخیصی دیگر بدون مراجعه به مرکز استان امکان پذیر شد.

شاهی زارعی همچنین  با تاکید بر تکمیل کادر پزشکی بیمارستان ارس و دایر کردن بخش ویژه در آن، بیان کرد: شهرستان پارس آباد به دلیل واقع شدن در نقطه صفر مرزی و مراجعه بیماران شهرستان های همجوار و نیز بیماران جمهوری آذربایجان در کانون توجه قرار دارد.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد جمعیت شهرستان پارس آباد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و از خدمات درمانی بیمارستان ارس استفاده می کنند، افزود:  روزانه بیش از یک هزار نفر مراجعه کننده به این بیمارستان داریم.

بنابر این گزارش، دکتر غفور شاهی زارعی متخصص و جراح داخلی، تا کنون دهها مورد عمل جراحی رایگان در این شهرستان انجام داده است.

به گزارش مغانه آنلاین، بیمارستان ارس پارس آباد در بهمن ماه سال ١٣٧٩ در زمینی به مساحت کلی ۶٢٠٠ مترمربع و با زیربنای ۵٨٠٠ مترمربع افتتاح گردید.

این بیمارستان دارای ظرفیت اسمی ۵۴ تخت بستری بوده و در حال حاضر بیش از ۴۶ تخت فعال در بخشهای داخلی و جراحی زنان، داخلی و جراحی مردان ، اطفال و نوزادان بهمراه سه اتاق عمل فعال و دو تخت زایمان فعالیت دارد.

اخبار مرتبط

نظرات