امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : دسامبر 15th, 2016 3:01 | کد خبر : 20154 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

۱۹دستگاه خاک ورز به ناوگان کشاورزی کشت و صنعت مغان افزوده شد+تصاویر

مدیر عامل و رئیس هیات مدیره کشت و صنعت و دامپروری مغان از ورود ۱۹دستگاه ادوات جدید و پیشرفته خاک ورز مرکب به ناوگان مکانیزاسیون کشاورزی این شرکت خبر داد.

محسن آزادی/ مغانه آنلاین-  اروجعلی محمدی روز پنجشنبه در آئین رونمایی و آغاز به کار این ادوات زراعی خارجی  گفت: این دستگاه ها با هدف نوسازی و تجهیز ناوگان کشاورزی شرکت به تکنولوژی ها و ماشین آلات روز دنیا خریداری شده است.

وی ادامه داد: برای خرید ۱۹دستگاه خاک ورز مرکب از شرکت “آلپگوی” کشور ایتالیا، ۱۲۰میلیارد ریال اعتبار از محل منابع داخلی کشت و صنعت مغان صرف شده است.

وی افزود: درسال های گذشته به خاطر فرسودگی ماشین آلات کشاورزی بخش های مختلف زراعت، خسارات زیادی را از لحاظ مالی و تولید محصول را شاهد بودیم که با مدیریت مناسب و تلاش شبانه روزی ، خرید دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته و نوسازی و توسعه مکانیزاسیون، توانستیم تولید انواع محصولات زراعی را از نظر کمی و کیفی افزایش دهیم و از طرفی ضایعات محصولات کشاورزی را به حداقل برسانیم.

وی بابیان اینکه کاشت، داشت و برداشت محصولات شرکت بایستی در زمان های معین انجام گیرد،بیان کرد: باهدف بهبود دربخش زراعت ،کنترل رطوبت خاک و از بین بردن علف های هرز چندین دستگاه ماشین آلات و ادوات پیشرفته به ناوگان مکانیزاسیون کشاورزی این بنگاه عظیم اقتصادی اضافه شده است.

اخبار مرتبط

نظرات