امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : نوامبر 2nd, 2021 8:34 | کد خبر : 24237 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

شهردار پارس آبادمغان معارفه شد

آئین تودیع و معارفه شهردار پارس آباد مغان با حضور فرماندار ، دادستان ، معاون اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری، اعضای شورای اسلامی شهر و مسؤولان شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 مغانه آنلاین- سه شنبه۱۱-۰۸-۱۴۰۰

به گزارش خبرنگار مغانه آنلاین ،فرماندار شهرستان پارس آباد مغان  در این آئین گفت: شهردار جدید باید خدمت به مردم را در اولویت کاری خود قرار داده که پس از اتمام  دوره  خدمت با سربلندی نزد مردم حاضر شود.

ابراهیم امامی با بیان اینکه تمامی دستگاه های اجرایی و خدمات رسانی برای توسعه و پیشرفت شهر با شهرداری پارس آباد  تعامل و همکاری داشته باشندافزود :استفاده از سرمایه گذار ومشارکت بخش خصوصی منجر به افزایش کیفیت زندگی شهروندان در شهر می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه کار شورا نظارت است نه اجرا. ادامه داد: دفتر شورای اسلامی شهر باید برای توسعه و آبادانی شهر تبدیل به اتاق فکر شهردار باشد.

وی با ابراز نارضایتی از مبلمان شهر اظهار داشت: شهر پارس آباد مغان که دومین شهر پرجمعیت  استان اردبیل می باشد،  باید در شأن  مردم بزرگوار این شهر ساخته شود.

امامی خاطر نشان کرد: امیدواریم در ادامه مسیر شاهد تحول شهری باشیم که رضایت شهروندان را به دنبال داشته باشد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پارس آباد مغان نیز گفت: شهردار باید برای حاشیه‌نشینی  برنامه مدون و کارشناسی شده داشته باشد.

ناصر اسکندری با توضیح اینکه شهر به یک برنامه مشخص و کارشناسی شده برای حاشیه شهر نیاز دارد،خاطر نشان کرد: شهردار هم در چارچوب این برنامه‌ی مدون حرکت نموده و با یک طرح مشخص شده کارهای شهر را به سرانجام برساند.

وی همچنین با بیان اینکه در مجموعه  شهرداری در هر سِمت و مدیریتی انتظار داریم برای آبادانی شهر کمک کنند و سنگ جلوی پای شهردار نیندازند نباید  کوتاهی درخدمت رسانی به مردم انجام دهند،تاکید کرد:خدمات رسانی بهتر به شهروندان تنها با یکدلی و یکپارچگی میان پرسنل و کارکنان شهرداری محقق می شود.

شاپور کریمی شهردار پارس آباد مغان نیز در رابطه با اولویتهای کاری خود گفت: خدمت رسانی به شهروندان، استفاده از سایر دستگاه های خدمات رسانی شهرستان در جهت خدمات بیشتر به مردم، زیباسازی ، مبلمان شهری ، جذب اعتبارات و افزایش مشارکت مردمی ؛جذب سرمایه گذاری و استفاده از نیروهای متخصص شهرداری از مهمترین اولویتهای کاری بنده در شهرداری پارس آباد مغان  می باشد.

در این جلسه از تلاش‌های محبوب فروزنده شهردار سابق  تقدیر و  شاپور کریمی  به عنوان شهردار جدید این شهر رسما معارفه خواهد شد.‌

خبرنگار مغانه آنلاین- جمشید کریمی

اخبار مرتبط

نظرات