امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : فوریه 2nd, 2017 10:37 | کد خبر : 20673 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

راه اندازی اولین مرکز معاینه فنی خودروهای سبک و سنگین در پارس آبادمغان

همزمان با دهه مبارک فجر، در مراسمی اولین مزکر معاینه فنی خودروهای سبک و سنگین در پارس آباد افتتاح شد.

به گزارش مغانه آنلاین به نقل از ارس رسا، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری اردبیل در آئیین افتتاح مرکز معاینه فنی خودروهای سبک و سنگین تقی اوغلی در پارس آبادگفت: هدف از احداث اینگونه مراکز ارتقاء سطح ایمنی وسائط نقلیه ناوگان حمل و نقل بار و مسافر در محورهای مواصلاتی کشور است.
وی افزود: سرمایه گذار این مرکز معاینه فنی می توانست با سرمایه گذاری در بخش دیگری سود بیشتری داشته باشد ولی هدف این سرمایه گذار خدمت به مردم غیور منطقه مغان است و با معاینه فنی خودروهای سنگین در این مرکز با هزینه کم و زمان کوتاه مشکلات مالکان خودروهای سنگین برطرف شده و از خطرات احتمالی مالی و جانی در امان باشند.

اقبال عباسی افزود: نقص فنی خودروها یکی از عوامل موثر در تصادفات است که امیدواریم با راه‌اندازی این مرکز و رفع این نقیصه شاهد کاهش صدمات جانی و مالی مردم شریف استان باشیم.
حسن تقی اوغلی سرمایه گذار این مرکز فنی سبک و سنگین نیز با تبریک دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: مرکز معاینه فنی مکانیزه خودروهای سبک در زمینی به مساحت ده هزار متر مربع و با زیر بنای ۱۱۰۰ متر مربع با استفاده از دستگاههای پیشرفته و به روز دنیا به مرحله بهره برداری رسیده است.
وی بیان کرد: دستگاه های بکارگیری شده این مرکز دارای ضرایب دقت بالایی هستند و هیچگونه خطایی در پردازش اطلاعات ندارند.
تقی اوغلی افزود: این مرکز مجهز به سیستم آنلاین وسیتم دوربین پلاک خوان است و به صورت مکانیزه فرایند پردازش معاینه فنی خودرو های سبک و سنگین را بررسی می کند.

او با اشاره به مبلغ سرمایه گذاری شده در این بخش گفت: این مرکز با سرمایه ای بیش از بیست میلیارد ریال از بخش خصوص آماده بهره برداری شده و از هیجگونه تسهیلات بانکی در احداث این مرکز استفاده نشده است.
وی افزود: با راه اندازی این مرکز ضمن خدمات رسانی به مردم شریف منطقه مغان باعث اشتغالزایی حدود ۱۴ نفر بصورت مستقیم و غیرمستقیم می شود.
تقی اوغلی هدف خود را از راه اندازی این مرکز جهت رفاه حال رانندگان وسائط نقلیه سنگین عنوان کرد و گفت: مرکز معاینه فنی خودروهای سبک و سنگین تقی اوغلی برای رفاه حال مالکان خودروهای سنگین آماده بهره برداری شده که پیش از این مالکان جهت اخذ معاینه فنی خودروهای سنگین خود مجبور به مراجعه به مرکز استان و متحمل شدن هزینه های سوخت و سایر هزینه های ایاب و ذهاب بودند.
وی در پایان از همکاری هاو مساعدت های مسوولان استانی و شهرستان در افتتاح و بهره برداری این مرکز تقدیر و تشکر کرد.

در آئین افتتاح این مرکز، علاوه بر معاون استاندار، فرماندار و جمعی از مسوولان و سرمایه گذاران بخش خصوصی پارس آباد نیز حضور داشتند.

 

اخبار مرتبط

نظرات