امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 31st, 2017 7:16 | کد خبر : 20647 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

دستگیری قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر در پارس آبادمغان

فرمانده انتظامی پارس آباد از دستگیری یک قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر با ۲۷/۱کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین بهمنی در گفت و گو با مغانه آنلاین در تشریح این خبر افزود: به دنبال دریافت گزارش مردمی مبنی بر فعالیت قاچاقچی حرفه ای و سابقه دار در یکی از محلات منطقه در زمینه تهیه و توزیع تریاک ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان تدابیر و اقدامات لازم را برای دستگیری وی را انجام دادند.

وی گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضایی، در عملیاتی موفق شدند این قاچاقچی را در یکی از خیابان های شهر دستگیر و خودروی پژو ۲۰۶ متعلق به وی را توقیف کنند.

بهمنی ادامه داد: در بازرسی از خودرو مقدار ۲۷/۱کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و قاچاقچی دستگیر و به یگان انتظامی شهرستان انتقال داده شد.

وی با قدردانی از همکاری و تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشابه مراتب را از طریق تلفن ۱۳۰به پلیس مبارزه با مواد مخدر و یا ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند تا در اسرع وقت برخورد قانونی صورت بگیرد.
او با بیان اینکه پلیس شهرستان در برقراری نظم و امنیت مطلوب و برخورد با قاچاقچیان و مجرمان، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد از شهروندان خواست ، انتقادها ، پیشنهادها یا تقدیر از عملکرد پلیس را نیز به دفتر نظارت همگانی پلیس ۱۹۷ اعلام کنند.

اخبار مرتبط

نظرات