امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : ژوئن 29th, 2020 2:29 | کد خبر : 23820 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

خیران پارس آبادی بیش از چهارمیلیارد ریال به بیماران سرطانی کمک کردند

مدیر عامل مؤسسه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آرزو در پارس آباد گفت: خیران پارس آبادی در سال مالی ۹۸در مجموع چهار میلیارد و بیست میلیون و ۶۱۸هزار و ۴۱۱ریال به این مؤسسه خیریه کمک کردند.

مغانه آنلاین-دوشنبه۹-۴-۱۳۹۹

حمید خدادوست در گفت و گو با خبرنگار مغانه آنلاین افزود: از این رقم  طبق اسناد و مدارک موجود، مبلغ سه میلیارد و  ۸۱۶میلیون و ۴۲۶هزار و ۷۶۸ریال به عنوان کمک به بیماران تحت پوشش و سایر هزینه ها در راستای اهداف مؤسسه پرداخت شده است.

وی از ارائه ی کارت درمان رایگان به مددجویان جهت مراجعه به پزشکان و آزمایشگاه ها، داروخانه ها، رادیولوژی و سونوگرافی و تزریقات طرف قرارداد موسسه در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا تعدادی از پزشکان حاذق و خیّر منطقه  نیز بدون اخذ وجه ویا چشمداشت مادی اقدام به ویزیت بیماران زیر پوشش مؤسسه آرزو می کنند.

او با قدردانی از مدیرعامل موسسه خیریه “مهرانه زنجان” مدیر مهمانسرای مهرانه در تهران خاطر نشان کرد: برابر تفاهم نامه با موسسه مهرانه زنجان، بیماران تحت پوشش آرزو با یک نفر همراه، هنگام عزیمت به تهران از امکانات رفاهی و خدمات مهمانسرا شامل خوابگاه و غذا به صورت رایگان در طول مدت اقامت در تهران استفاده می نمایند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۸۳۷نفر در این منطقه به عنوان مددجو تحت پوشش این مؤسسه خیریه مردم نهاد هستند، اضافه کرد: کلیه کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین بزرگوار ، درآمدها و هزینه های موسسه در دفاتر رسمی ثبت و ماهانه گزارش مالی شامل درآمدها و هزینه ها به نیروی انتظامی که مرجع صدور مجوز موسسه است ارسال میگردد.

وی با قدردانی از زحمات، حمایتها و راهنمایی های نیروی انتظامی منطقه گفت: با هدف شفاف سازی، عملکرد مالی سالانه حساب های موسسه توسط یک شرکت معتبر حسابرسی می شود.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۳۸۲میلیون و ۳۱۰هزار ریال کمک غیر نقدی خیرین و نیکوکاران عزیز از قبیل ارزاق , گوشت قرمز، مرغ, برنج و پوشاک و سایر مایحتاج ضروری در بین خانواده های نیازمند زیر پوشش این مؤسسه توزیع گردیده است .

مدیر عامل مؤسسه آرزو با بیان اینکه مردم شریف و نجیب مغان در بحث کمک به نیازمندان و دستگیری از مستمندان و خلاصه در کارهای خیر و خداپسندانه همیشه پیشرو پیشقدم هستند، گفت: خیّرین بزرگوار موسسه از راههای مختلف از جمله قلک های خانگی ، عضویت ماهانه ، نذورات و صدقات و همچنین از طریق کارت به کارت یا واریز به شماره حسابهای موسسه و پرداخت آنلاین از طریق وب  سایت از این موسسه حمایت می نمایند.

مدیر عامل مؤسسه آرزو تعداد مددجویان و بیماران زیر پوشش را ۸۳۷نفر ذکر و بیان کرد: این رقم روز به روز در حال افزایش است و مؤسسه طبق اهداف و وظایفی که دارد علاوه بر تامین هزینه های درمان افراد تحت پوشش و کمک به خانواده های نیازمند مددجویان، بسته های غذایی و پوشاک با کمک خیران بزرگوار بین آنان توزیع می کند.

خدادوست با اشاره به کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین در ایام کرونایی و ماه رمضان امسال ادامه داد: مؤسسه آرزو در جریان این ماه مبارک در قالب طرح کمک های مؤمنانه با یاری و مساعدت نیکوکاران بزرگوار، بسته های غذایی و بهداشتی به ارزش ۳۶۰میلیون ریال بین خانواده های نیازمند مددجویان توزیع کرده است .

وی با بیان اینکه انجام مطلوب این هدف و رسالت بزرگ بدون حمایت ها و کمک های شهروندان و افراد خیّر و نیکوکار ممکن نیست، از مساعدت ها و همکاری های تنگاتنگ آحاد مردم نیک اندیش به ویژه کودکان حامی موسسه تشکر و قدردانی کرد.

این معلم بازنشسته در ادامه بیان کرد: خدمت در موسسه خیریه توفیق الهی است بنده به عنوان مدیر عامل به صورت تمام وقت در خدمت مؤسسه و بیماران سرطانی هستم و در قبال فعالیت هایی که به همراه سایر اعضای هیات مدیره  و هیئت امنای محترم انجام می دهیم ریالی تحت هیچ عنوان  دریافت نمی کنیم و تمامی  فعالیت های اعضای هیئت امنا وهیئت مدیره و مدیرعامل فی سبیل اله  می باشد .

خدادوست، با استناد به فرمایش پیامبر گرامی اسلام(ص) اظهار کرد: هرکس نیاز برادر خود را برآورده کند مانند کسی است که یک عمر خداوند متعال را پرستش و عبادت کرده است.

وی از مردم نوع دوست و نیکوکار منطقه خواست با توجه به رشد آمار بیماران نیازمند و از سویی افزایش هزینه دارو و درمان و با عنایت به اینکه سرطان به جز درد و رنج، هزینه های زیادی دارد این مؤسسه را در حمایت از مددجویان و عمل به وظایف و نیل به اهداف متعالی اش، بیش از پیش یاری نمایند .

مدیر عامل مؤسسه آرزو اضافه کرد: با تلاش و کوشش مضاعف همکاران، قبوض و هزینه های درمانی و پزشکی، بیماران زیرپوشش به روز پرداخت می شود و از این بابت هیچ گونه معوقه ای نداریم.

او در ادامه گفت: همشهریان و هموطنان خیر و نیک اندیش می توانند کمک های نقدی خود را به هر میزان و مبلغ که باشد جهت حمایت ازبیماران مبتلا به سرطان تحت پوشش مؤسسه خیریه آرزو از طریق شماره حساب ۰۱۰۶۱۶۵۷۸۶۰۰۳  و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۸۷۳۰۵ نزد بانک ملی ایران، شماره حساب ۰۱۰۲۷۴۵۶۱۷۰۰۵  و شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۸۴۶۰۰ بانک صادرات و نیز شماره حساب ۱۴۰۰۵۱۶۳۸۱۲ و شماره کارت۶۲۸۰۲۳۱۴۶۹۱۳۲۷۰۷ نزد بانک مسکن واریز نمایند.

خدادوست در پایان خاطرنشان کرد: موسسه خیریه آرزو در اسفند ماه ۸۶ به همت موسسین محترم و نیک اندیش با نیت خیرخواهانه به منظور حمایت و کمک به کودکان و بیماران مبتلا به سرطان در شهرستان پارس آباد تاسیس شده است که از موسسین و کلیه عزیزان و بزرگوارانیکه از بدر تاسیس موسسه بعنوان هیئت امنا و هیئت مدیره در جهت رشد و اعتلای این موسسه  تلاش نموده اند صمیمانه سپاسگزاری تقدیر مینمایم  و مخصوصا به رسم ادب از تمامی خیرین بزرگوار که همواره یاری گر این موسسه بوده اند از صمیم قلب تقدیرو تشکر می نمایم .

اخبار مرتبط

نظرات