امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : دسامبر 28th, 2014 1:43 | کد خبر : 8320 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

تقلب در انتخابات بهانه بود/ فتنه ۸۸ به قصد براندازی نظام شکل گرفت

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد گفت: تقلب در انتخابات 88 بهانه ای از سوی سران فتنه برای براندازی نظام جمهوری اسلامی و کینه دیرینه بااصل ولایت بود.

به گزارش مغانه به نقل از آران مغان، سرهنگ “عباس نوظهور” در خصوص تبیین فتنه سال ۸۸ و وقوع حوادث آن سال گفت: دشمنان ایران اسلامی با همراهی سران فتنه پیش از برگزاری انتخابات با ترفند های مختلف سعی در براندازی نظام داشتند و پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نیز تلاش خود را در این راه مضاعف کردند تا با ایجاد درگیری و القای تقلب در انتخابات، اصل نظام را زیر سئوال ببرند.

وی با اشاره به اینکه بی‌تردید هدف از به راه انداختن فتنه 88 براندازی نظام اسلامی و حکومت مبتنی بر ولایت فقیه بود، افزود: مخالفان و دشمنان نظام اسلامی در داخل و خارج از کشور با بهره‌گیری از تمام اهرم‌های تبلیغاتی و نخبگان فکری خود در جهت براندازی انقلاب اسلامی به بهانه تقلب در انتخابات سال 88 تلاش‌های زیادی داشتند و از هیچ حربه‌‌ای در راه رسیدن به هدف خود کوتاهی نکردند.

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد با اشاره به اینکه همراهی برخی از خواص بی‌بصیرت با جریان فتنه و مخالفان نظام باعث امیدواری آنها در راه رسیدن به اهداف شوم خود بود، تصریح کرد: قیام مردمی 9 دی به اندازه‌ای عظیم بود که فتنه این آشوب‌طلبان در نطفه خفه شد و هوشیاری و بصیرت رهبر معظم انقلاب موجب شد تا مردم با درک شرایط حساس کشور و فهم دقیق ماجرا حماسه‎ای تاریخی را به وجود آورند.

نوظهور با تأکید بر اینکه فتنه هنوز تمام نشده و در ابعاد مختلف فرهنگی و اقتصادی وجود دارد، افزود: متأسفانه تلاش‌هایی برای کمرنگ کردن فتنه 88 وجود دارد که باید هوشیار بود.

وی در ادامه حماسه 9 دی را یوم الله و روز میثاق مردم با ولایت دانست و گفت: در این روز همه مردم اعم از زن و مردم، پیر و جوان با حضور یکپارچه و حرکت خودجوش در راهپیمایی، بساط فتنه گران را در هم پیچیدند.

نوظهور، 9 دی را روز خروش ملت ایران در برابر اهانت‌ها و حرمت‌شکن‌های عده‌ای غافل و وابسته به اجانب در روز عاشورای حسینی بیان کرد و افزود: بی‌شک در این روز صفحه جدیدی از بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی و غیرت دینی و انقلابی در تاریخ مبارزات مردم انقلابی و ولایی ایران اسلامی ثبت شد.

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد همچنین با اشاره به خلق حماسه تاریخی از سوی مردم ولایتمدار شهرستان مرزی پارس آباد در مقابل فتنه گران، خاطرنشان کرد: خروش مردم این شهرستان در حماسه هشتم دی ماه سال 88، ولایتمداری مردم این خطه را ثابت کرد و در واقع بساط فتنه انگیزان یک روز قبل از تمام نقاط کشور در این شهرستان برچیده شد.

نظرات