امروز: یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 1st, 2024 4:01 | کد خبر : 24496 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

بیانات رهبر انقلاب درباره مشارکت انتخاباتی اتمام حجت برای همه است

نماینده مردم شهرستان‌های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت مشارکت بالای مردم در انتخابات پیش رو، اتمام حجت و تکلیف برای همگان است.

مغانه آنلاین

ولی اسماعیلی بعد از پایان سفر استاندار اردبیل به گرمی مغان در اجتماع نخبگان، مسئولان و نمایندگان اقشار مختلف مردم در دانشگاه پیام نور این شهرستان اظهار کرد: انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است و بدون تردید، مردم آگاه با حضور پرشور در آن، به ندای رهبر انقلاب اسلامی لبیک خواهند گفت.

وی ادامه داد: اگر بازدارندگی موشکی نبود، تهران امروز مثل غزه بود و فراموش نکنیم که این اقتدار، حاصل مدیریت مقام معظم رهبری است.

وی در پاسخ به برخی انتقادها از اطاله طرح‌های عمرانی گرمی مغان گفت: به عنوان نماینده مجلس با دولت همراهی و همکاری می‌کنم اما وقتی پای حق و مطالبه مردم در میان باشد، از حق مردم نمی‌گذرم و از دولت انتقاد می‌نمایم.

مردم درباره تبعیض در اجرای پروژه‌ها سئوال دارند

اسماعیلی خطاب به استاندار اردبیل گفت: نزد افکار عمومی شهرستان گرمی مغان سئوالات و ابهاماتی مبنی بر چرایی تامین اعتبار برای برخی طرح‌های بزرگ در اردبیل و معطل ماندن برخی طرح‌های عمرانی گرمی مغان ایجاد شده که لازم است به آنها پاسخ قانع کننده داده شود. از استاندار اردبیل انتظار داریم در سفر دوم هیئت دولت به استان اردبیل، کلنگ راه آهن اردبیل به مغان به زمین زده شود.

وی تاکید کرد: ساختمانی برای گمرک گرمی تامین شود تا زمینه ای برای ایجاد معبر و گذر مرزی این شهرستان به جمهوری آذربایجان باشد.

نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی از همکاری نکردن بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات ابلاغی انتقاد کرد و گفت: بانک‌های عامل در گرمی مغان، حتی تسهیلات تکلیفی خود را پرداخت نمی‌کنند و مردم را به انقلاب بدبین می‌کنند.

اسماعیلی همچنین با اشاره به گلایه زارعان و گندمکاران، خطاب به استاندار اردبیل گفت: متاسفانه بذری که به زارعان داده شده بود، سالم نبوده و باید اصلاح شود و از وارد شدن ضرر به زارعان جلوگیری به عمل آید.

حقابه گرمی از سد عمارت قطعی است

وی در پاسخ به مقدار حقابه گرمی از سد عمارت، اظهار کرد: آب گرمی با افق ۱۰ سال آینده از سد عمارت تامین خواهد شد و این موضوع مصوب و قطعی شده است و مردم از این بابت اطمینان خاطر داشته باشند. اینکه مردم آزادانه از نماینده یا مدیران خود انتقاد می‌کنند، نه تنها هیچ اشکالی ندارد بلکه از برکات خون شهیدان و انقلاب اسلامی است و باید از این فرصت برای رفع مشکلات و اصلاح امور بهره گرفته شود.

اخبار مرتبط

نظرات