امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : سپتامبر 19th, 2013 10:09 | کد خبر : 713 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

بانک توسعه اسلامی در شبکه پایاب سد خداآفرین سرمایه گذاری می کند

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی، از سرمایه گذاری های کلان بانک توسعه اسلامی و یک شرکت چینی در طرح ملی شبکه پایاب خداآفرین خبر داد و گفت: با بهره برداری از این پروژه عظیم، بیش از 80هزار هکتار از اراضی دیم به آّبی تبدیل و برای ده ها هزار […]

IMG_7897

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی، از سرمایه گذاری های کلان بانک توسعه اسلامی و یک شرکت چینی در طرح ملی شبکه پایاب خداآفرین خبر داد و گفت: با بهره برداری از این پروژه عظیم، بیش از 80هزار هکتار از اراضی دیم به آّبی تبدیل و برای ده ها هزار نفر از جوانان جویای کار منطقه زمینه اشتغال فراهم خواهد شد.

به گزارش مغانه، حجت الاسلام حبیب برومند روز پنجشنبه در بازدید از پروژه های عمرانی بخش اسلام آباد پارس آباد، به ضرورت حمایت جدی دولت از بخش کشاورزی تاکید و بیان کرد: حمایت و پشتیبانی دولت از کشاورزان و تولیدات کشاورزی داخلی به خودکفایی در تولید انواع محصولات کشاورزی و رونق این بخش و همچنین بهبود وضعیت زارعان کمک می کند.

برومند، با بیان اینکه دولت باید در نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی تجدید نظر کند ، اضافه کرد: قیمت تضمینی اگر عادلانه و واقعی باشد کشاورزان با شور و اشتیاق مضاعفی مشغول کشت و زرع و تولید شده و فرصت سودجویی از دلالان در فصل برداشت و فروش محصولات سلب می شود.

وی، با اعلام اینکه مرمت و بهبود وضع جاده های مواصلاتی از مطالبات مهم روستائیان پارس آباد محسوب می شود، گفت: هم اکنون طرح های مهمی در حوزه راه روستایی در پارس آباد اجرا می شود که با تکمیل طرح های در دست اجرا، راه های ارتباطی روستاهای این شهرستان توسعه می یابد.

وی، از اخذ موافقت چهار هزار تن قیر از وزارت راه و شهرسازی خبر داد و افزود: توسعه و اصلاح راه های مواصلاتی بدون شک به پیشرفت منطقه و رضایتمندی مردم منتهی می شود.

وی، چهاربانده کردن محور پارس آباد – سربند و گسترش فرودگاه را از مهم ترین طرح های در حال اجرا در این شهرستان ذکر و بیان کرد: با بهره برداری از این پروژه ها علاوه بر کاهش تصادفات و تلفات جاده ای، شاهد رونق حمل و نقل هوایی و همچنین صادرات هوایی تولیدات کشاورزی منطقه خواهیم بود.

نظرات