امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : می 18th, 2015 9:54 | کد خبر : 11510 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

ایجاد ۲۰۳فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد پارس آباد مغان

مدیر کمیته‌ی امداد امام خمینی (ره) پارس آباد گفت: سال گذشته، ۲۰۳ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت و دیگر افراد مستعد و آماده برای ورود به بازار کسب و کار،توسط این نهاد ایجاد شده است.

به گزارش مغانه، ارشد سعادتی افزود: برای بستر سازی و عملیاتی شدن این تعداد شغل از محل منابع امدادی وهمچنین بانک‌های عامل بیش از ۱۳ میلیارد ریال به متقاضیان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه برای ایجاد ۸۷ طرح اشتغالزایی بیش از ۲ میلیارد ریال تسهیلات از محل صندوق اشتغال کمیته‌ی امداد پرداخت شده است، گفت: از طریق منابع بانکی نیز بیش از ۱۱ میلیارد ریال برای اجرای ۱۱۶ طرح خودکفایی تسهیلات کم بهره پرداخت شده است.

سعادتی تصریح کرد: این مقدار تسهیلات پرداختی جهت ایجاد طرح‌های اشتغالزایی در زمینه‌‌های کشاورزی، باغداری، دامپروری، صنایع دستی، خدماتی و دیگر فعالیت‌های صنفی و صنعتی پرداخت شده است.

مدیر کمیته‌ی امداد شهرستان پارس آباد با بیان اینکه طی این مدت، یک هزار و۷۳ نفر از مددجویان تحت پوشش این نهاد در زمینه‌های خیاطی، آرایشگری،کامپیوتروکشاورزی مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فراگرفته‌اند، اظهارداشت: ۱۰۰ نفر از مددجویان نیز مراحل کاریابی را سپری و هم اکنون در شرکت‌های کشت و صنعت و دامپروری مغان مشغول به فعالیت و کسب درآمد می‌باشند.

نظرات

مهران

همش دروغه

اقای سعادتی من خودم مددجوی کمیته امدادم چندروزپیش آمدم پیشتون گفتم بی سرپرستم هیچ کسوندارم ولی اصلامسئله ام راپیگیری نکردین وگفتین برین!!

همشهری...

واقعا جای افتخار بزرگیست دیگه از این به بعد جونان جویای کار با این حساب مشکل بیکاری ندارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟و بابت این حرف جالب و گرانقدر جناب آقای ارشد سعادتی لوح یادبودی از طرف جوانان جویای کار وبیکار و دنبال کار وخانه نشین و پول تو جیبی از مادر گرفتگان اعطا می شود…با تشکر
انجمن بیکاران و جویای کار منطقه