امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : آگوست 6th, 2020 10:59 | کد خبر : 23879 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

۱۵۵۰ بسته معیشتی در پارس آباد توزیع شد

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد گفت که افزون بر یک هزار و۵۵۰بسته معیشتی و حمایتی در مرحله دوم طرح رزمایش کمک مومنانه بین جامعه هدف پارس آباد توزیع شد.

جمشید کریمی/ مغانه آنلاین– پنجشنبه۱۳۹۹/۵/۱۶

سرهنگ پاسدار “حسن نوری” امروز پنجشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان از ذبح بیش از ۱۰۰ راس گوسفند در عید قربان و توزیع گوشت آنها بین نیازمندان منطقه خبر داد و افزود: مردم خیّر و نوع دوست با تلاش بسیجیان این شهرستان در رزمایش همدلی و کمک مومنانه، با جمع آوری کمک و بسته های معیشتی، به یاری نیازمندان و آسیب دیدگان بیماری کرونا شتافتند.

وی، از خبرنگاران به عنوان چشمان تیزبین  جامعه یاد کرد و ادامه داد: امیدآفرینی و افزایش تاب آوری در کنار نقد سازنده و روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه در نهایت صحت و دقت از رسالت و وظایف اصحاب رسانه است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران به عنوان کنش گران مطالبه گر، نقش زیادی در رشد و بالندگی کشور دارند گفت: برگزاری این نشست‌ها با خبرنگاران و اصحاب رسانه موجب تعامل بیشتر در سطح شهرستان شده و از آن می‌توان بعنوان یک ظرفیت در جهت  توسعه جامعه استفاده کرد.

او انتقاد سازنده و منصفانه و به دور از حب و بغض را از وظایف ذاتی خبرنگاران دانست و گفت: انتقاد پذیری مدیران دستگاه ها در برابر نقدهای رسانه ها، تهدیدها را به فرصت تبدیل می کند.

به گزارش مغانه آنلاین در این مراسم تعدادی از خبرنگاران به بیان دغدغه ها و مشکلات این حرفه پرداختند و در پایان فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد با اهدای لوح و هدیه از خبرنگاران حاضر در این نشست تجلیل کرد.

 

اخبار مرتبط

نظرات