امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : آوریل 10th, 2018 3:08 | کد خبر : 22651 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

کاشت بیش از ۱۵۰ هزار نشاء گل فصلی در پارس آباد

شهردار پارس آباد مغان از کاشت بیش از ۱۵۰هزار نشاء گل فصلی در سطح شهر خبر داد و گفت: : از اواسط اسفند ماه سال ۹۶ تا الان ،۲۵ هزار بوته و ۱۵ هزاردرختچه و ۶هزار انواع نهال زینتی در سطح شهر ،معابر، میادین و پارکهای پارس آباد مغان با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیون تومان کاشت شده و همچنان ادامه دارد.

جمشید کریمی/ مغانه آنلاین- رحمت انواری  با اشاره به شروع فاز اجرایی سه مورد پارک بنام های پارک مادر ،پارک ترافیک و پارک محله ایی شاهین و همچنین از بهسازی شش مورد از پارک محله ایی و شهری کاج ، ولیعصر، گردشگری، آراز، مغان و خلیج فارس افزود :  امسال برای بهسازی خیابان ها و معابر شهری پارس آباد مغان ۴۰ هزار تن آسفالت در مناطق مختلف شهر به کار گیری می شود‌.

شهردار پارس آباد اظهارداشت: در عملیات نهضت آسفالت تا پایان فروردین سال جاری حدود ۲ هزار تن آسفالت دیگر نیز توسط شهرداری شهر پارسآباد انجام می گیرد.

وی تصریح کرد: این میزان آسفالت برای روکش، مرمت ، حفاری و لایروبی آسفالت معابر شهر مورد استفاده قرار می گیرد.

انوری آذر همچنین از نصب و خرید چند المان موضوعی و مناسبتی در سطح شهر در آیند نزدیک خبر داد و افزود: خرید و نصب تجهیزات و مبلمان پارکی شامل نیمکت و میز چوبی و بتنی، ست ورزشی همگانی ، مجموعه بازی کودک، پنج دستگاه برج نوری ۲۴ متری، ۵۰ پایه چراغ ۱۲ متری دکوراتیو، ۵۰ پایه چراغ سه متری و چراغ های تزئینی درختی با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

شهردار پارس آباد با بیان اینکه اولویت اول و اصلی ما در شهرداری رسیدگی به وضعیت مبلمان شهری زیباسازی و طرح ساماندهی پارک ها و ورود های شهر بوده یاد آوری کرد: همکاری و مشارکت شهروندان در نگهداری شهر به خصوص نظافت معابر و نگهداری فضای سبز ، بطوریکه در سه ماه گذشته گل و گیاه کاشته شده در سطح شهر به ارزش ۲۵ میلیون تومان توسط عده ای ریشه کن و به سرقت شده است.

اخبار مرتبط

نظرات