امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : سپتامبر 26th, 2013 9:59 | کد خبر : 906 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

پیرموذن: 3 گزینه برای استانداری اردبیل به وزارت کشور معرفی می‌شوند

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: مجمع نمایندگان استان اردبیل در جلسه‌ روزهای گذشته خود 5 گزینه را برای اعلام نظر نهایی انتخاب کردند که 3 نفر برای استانداری اردبیل به وزارت کشور معرفی خواهد شد. کمال‌الدین پیرمؤذن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان […]

13920224000119_PhotoA

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: مجمع نمایندگان استان اردبیل در جلسه‌ روزهای گذشته خود 5 گزینه را برای اعلام نظر نهایی انتخاب کردند که 3 نفر برای استانداری اردبیل به وزارت کشور معرفی خواهد شد.

کمال‌الدین پیرمؤذن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان استان اردبیل در جلسه‌ای که روزهای گذشته داشتند پنج گزینه خود را برای اعلام نظر نهایی به وزارت کشور معرفی کردند اظهار داشت: این پنج گزینه به ترتیب و با کسب بیشترین آرا محمد خدابخش پنج رأی، اقبال عباسی پنج رأی، ناصر نصیری چهار رأی،‌ علی دانشی چهار رأی و آقاجانی چهار رأی از سوی مجمع نمایندگان استان به عنوان پنج گزینه نهایی از بین 15 گزینه مطرح انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: قرار است روز دوشنبه در جلسه‌ای که مجمع برگزار می‌کند از بین نفرات اعلام شده سه نفر به عنوان گزینه نهایی استانداری اردبیل به وزارت کشور معرفی شود و وزارت کشور مختار است تا از بین آنها گزینه نهایی را برگزیده و به عنوان استاندار اردبیل معرفی کند.

پیرمؤذن خاطر نشان کرد: در توافقی که با وزارت کشور داشتیم، قرار نیست آنها نیز گزینه‌های دیگری را مطرح کنند که به نظر می‌رسد از بین سه گزینه‌ای که مجمع معرفی می‌کند، گزینه نهایی انتخاب می‌شود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در ادامه اضافه کرد: امیدواریم هر چه به صلاح و منفعت استان، منطقه و مردم غیرتمند اردبیل است، اتفاق بیفتد و شایسته‌ترین استاندار برای این استان معرفی شود.

مردم اردبیل منتظر هفته آینده هستند تا هشتمین چهره استانداری اردبیل را بشناسند و کلیددار هشتم را که مسئولیت سنگینی را بر عهده خواهد داشت در سکانداری این استان مشاهده کنند.

کلمات کلیدی: , ,

نظرات