امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : اکتبر 21st, 2014 7:05 | کد خبر : 7302 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

همایش حجاب و عفاف در پارس آبادمغان برگزار شد+تصاویر

با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل همایش بزرگ حجاب و عفاف در مصلای امام خمینی (ره) شهرستان مرزی پارس آباد برگزار شد.

به گزارش مغانه، امام جمعه اردبیل در این همایش که با شرکت بیش از دو هزار و 500نفر از دانش آموزان مدارس دخترانه پارس آباد برگزار گردید، گفت: نقش‌آفرینی زنان این مرز و بوم در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی در سایه گرایش به حجاب و عفاف، پاکدامنی و حفظ کرامت ستودنی است و باعث دستاورهای بزرگ و ارزشمندی در این حوزه گردیده است.

حجت الاسلام حسن عاملی افزود: انقلاب اسلامی ایران با شاخصه‌ها و برجستگی‌های ارزشی و توجه به فضایل انسانی توانسته است در اعتلای جایگاه همه گروه‌ها به ویژه زنان نقش اساسی ایفا کند به طوری که در حال حاضر شاهد حضور گرم و همراه با عزت و افتخار زنانی هستیم که توانسته‌اند نقش بی‌بدیل خود را در سه دهه اخیر ایفا کنند.

عاملی همچنین در دیدار با امام ‌جمعه پارس‌آباد از حضور پرشور مردم متدین این شهرستان مرزی در نماز جمعه با وجود تمام هجمه‌های فرهنگی و رسانه‌ای موجود در منطقه تقدیر کرد و گفت: شهرستان پارس‌آباد به عنوان دومین شهرستان استان با ظرفیت فراوان تولید محصولات مختلف کشاورزی یکی از مناطق حاصل‌خیز کشور و با وجود دو شرکت کشت‌ و صنعت قطب مهم کشاورزی شمال‌غرب کشور به شمار می‌رود و باید بیشتر در جهت پیشرفت و توسعه همه‌جانبه این شهرستان تلاش شود.

وی همچنین از پلمب شدن بیش از 100 قلیان‌سرا و کاهش چشمگیر وقوع جرم در این شهرستان از کلیه عاملان این امر قدردانی کرد و خواستار عملیاتی شدن این کار در تمامی شهرستان‌های استان شد.

نماینده ولی‌فقیه و امام‌ جمعه اردبیل همچنین در آیین افتتاح مسجد تپراق‌کندی پارس‌آباد در جمع اهالی این روستا با تاکید بر افزایش برنامه‌های فرهنگی در مساجد استان اظهار کرد: ملت ما سال‌ها بود که با رهبری حاکمان نالایق از تمام حقوق و هویت مستقل خود بی‌بهره بود اما به برکت انقلاب باشکوه اسلامی هم‌اینک ایران از یوغ طاغوت و استکبار خلاصی یافته و کشوری تاثیرگذار در دنیا شده است.

وی با بیان اینکه امروز در دنیا همه به هویت و آرمان ملت و انقلاب ما غبطه می‌خورند، افزود: اصول و آرمان انقلاب ما برگرفته از دو رکن جمهوریت و اسلامیت است و امروز هر ایرانی باید به این آرمان‌ها افتخار کند و آن را حفظ و حراست نماید.

ایرج بیگدلو فرماندار شهرستان پارس‌آباد نیز در این مراسم گفت: با مشارکت مردمی و جمع‌آوری زکات، مسجد جامع روستای تپراق‌کندی پارس‌آباد با اعتبار بیش از دو میلیارد و 500میلیون ریال احداث شده است.

gpic196_4 gpic196_11 gpic196_17 gpic196_20 gpic196_21 gpic196_22

 

 

نظرات