امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : اکتبر 7th, 2013 9:03 | کد خبر : 1091 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل: ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: با وجود توطئه ها و ترفند های گوناگون دشمنان، هم اکنون ایران اسلامی در عرصه های مختلف در اوج اقتدار، عزت و شوکت قرار دارد. به گزارش مغانه، عباس دست باز روز دوشنبه در همایش استانی مرزبانان و مرزنشینان، در پارس آباد گفت: دشمنان نظام همواره در صدد […]

IMG_8485

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: با وجود توطئه ها و ترفند های گوناگون دشمنان، هم اکنون ایران اسلامی در عرصه های مختلف در اوج اقتدار، عزت و شوکت قرار دارد.

به گزارش مغانه، عباس دست باز روز دوشنبه در همایش استانی مرزبانان و مرزنشینان، در پارس آباد گفت: دشمنان نظام همواره در صدد ایجاد هرج و مرج و ناامنی در داخل کشورمان هستند که پشتیبانی مردم از ولایت سبب ناکامی دشمنان در عرصه های مختلف شده است.

وی، نیروی انتظامی را مظهر اقتدار نظام و برقراری نظم و امنیت در کشور دانست و افزود: امنیت و آرامش حاکم بر کشور را مرهون و مدیون خدمات و رشادتهای نیروهای نظامی و انتظامی و مرزبانی هستیم.

وی، برگزاری انتخابات متعدد در طول 35سال گذشته را از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان و بیان کرد: یکی از ویژگی های بارز نظام جمهوری اسلامی اداره امور كشور با اتكاء به آراي عمومي است و این انتخابات باعث ناکارآمدی توطئه های دشمنان و عزت و اقتدار روز افزون ایران اسلامی شده است.

وی، مرزهای استان اردبیل از امن ترین مرزهای کشور دانست و گفت: در سایه همکاری و تعامل خوب بین مرزبانان و مرزنشنینان، امنیت و ثبات در مرزهای اردبیل حاکم است.

دست باز با اشاره به تلاش ها و فعالیت های عشایر، از این قشر به عنوان نجیب ترین و زحمتکش ترین و در عین حال کم توقع ترین اقشار جامعه یاد کرد و ادامه داد: در برخی محصولات 20درصد و در بعضی محصولات حدود 35درصد از کل تولیدات استان در سایه تلاش ها و زحمات عشایر به دست می آید.

وی، با بیان این که دو درصد جمعیت استان اردبیل را عشایر تشکیل می دهد، اضافه کرد: این قشر فعال سهم ویژه ای در تحولات سیاسی و اجتماعی استان داشته و دارند.

او، فعال شدن شورای عشایر استان و کمیسیون های مرتبط با جامعه عشایری را گام مهمی در راستای توجه به این قشر دانست و بر رفع مشکلات و نیازهای عشایر استان تاکید کرد.

وی، به رشادت ها و جانفشانی های عشایر در دوره های مختلف اشاره و بیان کرد: این قشر غیور، با حراست، نگهبانی و حفاظت از مرزهای کشور نگذاشته اند حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست بیگانگان بیفتد.

                 

اخبار مرتبط

نظرات