امروز: شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : مارس 2nd, 2024 2:11 | کد خبر : 24720 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

«محمد خوش‌سیما» به عنوان نماینده مردم گرمی و انگوت انتخاب شد

محمد خوش سیما با کسب ۲۰ هزار و ۱۹ رای از حوزه انتخابیه شهرستان گرمی و انگوت به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

مغانه آنلاین- شنبه ۱۲-۱۲-۱۴۰۲

بر اساس اعلام ستاد انتخابات وزارت کشور، محمد خوش سیما از حوزه انتخابیه گرمی و انگوت موفق شد با جلب آرای شهروندان گرمی و انگوت برای یک دوره چهار ساله نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی شود.

بنا به گزارش ستاد انتخابات شهرستان گرمی، در انتخابات روز گذشته در مجموع ۴۵ هزار و ۸۶۲ نفر در پای صندوق‌های رای حاضر شدند که خوش سیما توانست ۲۰ هزار و ۱۹ رای به مجلس شورای اسلامی راه یابد.

در این انتخابات، در شهرستان گرمی و انگوت بیش از ۵۱ هزار نفر واجد شرایط رای دادن بودند که حدود ۹۰ درصد این جمعیت در انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس خبرگان رهبری مشارکت کردند.

محمد خوش سیما متولد ۱۳۶۲ روستای قوزلو بخش مرکزی شهرستان گرمی بوده و چهره مردمی جوان به شمار می‌رود که در نخستین دوره حضور خود در انتخابات مجلس توانست با آرای بالای مردمی به خانه ملت راه یابد.

وی در سال ۱۳۸۲ در رشته برق قدرت دانشگاه پذیرفته شده ولی به علت پذیرش همزمان در بورسیه دانشگاه امام حسین (ع) به ادامه تحصیل در این دانشگاه پرداخت.

خوش سیما پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه امام حسین (ع) در سال ۱۳۸۵ به عنوان مدیر کارگزینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان گرمی شروع به کار کرده و در سال ۱۳۸۶ ازدواج کرد که ثمره آن ۲ فرزند پسر است.

وی در سال‌های بعد به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی رشته حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی و مقطع کارشناسی ارشد رشته فقه و مبانی حقوق در دانشگاه علوم قرآنی و حدیث قم پرداخت.

معاون سرمایه انسانی سپاه شهرستان گرمی، معاون حقوقی سپاه شهرستان گرمی، دبیر ستاد تخصصی اقشار بسیج شهرستان گرمی، فرمانده بسیج محلات و مساجد شهرستان گرمی ، فرمانده بسیج بخش مرکزی شهرستان گرمی ، مدیر کارگزینی سپاه شهرستان گرمی ، فرمانده قرارگاه مرکزی فرهنگی و اجتماعی حضرت زهرا (س) ، مدیرعامل مجمع خیرین حضرت زهرا (س) شهرستان گرمی و مدیر تربیت‌بدنی سپاه شهرستان گرمی از جمله سوابق خوش سیما می‌باشد.

خوش سیما در دوره دوازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی نامزد مورد حمایت جبهه پیشرفت ، رفاه و عدالت استان اردبیل بود.

 

اخبار مرتبط

نظرات