امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : جولای 8th, 2015 8:59 | کد خبر : 12548 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

رضا صولت پتلو: قطعاً کاندیدای مجلس شورای اسلامی نخواهم شد

عضو مجمع کارشناسان و شورای غیر دولتی روابط خارجه گفت: قطعاً برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان نامزد از هیچ یک از حوزه های انتخابیه ثبت نام نخواهم کرد.

دکتر رضا صولت پتلو در گفت و گو با خبرنگار مغانه، در واکنش به این موضوع که شنیده ها حکایت از ورود وی به عرصه رقابت های انتخاباتی دارد، با رد همه شایعات و گمانه زنی ها در این خصوص اظهار کرد: صراحتاً اعلام می کنم این موضوع صحت ندارد و بنده به هیچ عنوان قصد کاندیداتوری انتخابات مجلس دهم و ورود به این گود را ندارم.
وی شایعه سازی و تخریب و توهین به کاندیداهای احتمالی را از بداخلاقی های سیاسی و انتخاباتی دانست و از تمامی دستگاه های ذیربط ، فعالان سیاسی و فرهنگی و رسانه های گروهی منطقه خواست با ایجاد وحدت و همدلی و همگرایی میان آحاد جامعه، زمینه برگزاری یک انتخابات سالم و باشکوه و مشارکت حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات پیش رو را فراهم کنند.

به گزارش مغانه، صولت در حالی شایعه حضورش در انتخابات مجلس شورای اسلامی را تکذیب می کند که در فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی افراد و گروه های زیادی از وی برای ثبت نام در انتخابات آتی دعوت کرده بودند.

اخبار مرتبط

نظرات

ناشناس

یعنی چی؟پارس اباد=فرار نخبگان

سعید

دکتر صولت چرا نباید کاندید بشوند؟؟ مگر اونایی که نماینده شدند چه توانایی هایی دارند که دکتر صولت ندارد؟؟ دکتر صولت عزیز شما تنها کسی هستید که میتونید به مغان کمک کنید و نماینده شایسته ای برای این شهر باشید.

مهدی

لبیک بگو دکترصولت.این خواست ماست.بداخلاقی زیادی شد اما جا را برای بد اخلاق ها و شارلاتانها نده

عاشوری

با توجه به حوزه مطالعاتی و کاری جناب صولت،بهترین تصمیم را گرفتند،عدم حضور ایشان در کاندیداتوری،به دلیل عدم توانایی ایشان نیست،بلکه اهداف ایشان،فراتر از اینهاست…جناب صولت ،ممنون از شفاف سازی و بیان تصمیمتون…

منفرد

دکتر امروز تکلیف ورود شما به عرصه انتخابات است.

محمدی

دکتر صولت عزیز این یک تکلیف است و شما نسبت به این همه افراد و گروه هایی که از شما برای کاندیداتوری دعوت کردند مسئولیت دارید. با این همه دعوت و کمپینی های حمایتی از جنابعالی باید پا به عرصه بگذارید.

کیانی

یاشاسین دکتر صولت.یاشاسین صداقت یاشاسین اذربایجان.یاشا دوکتور یاشا.پیروز شدن صداقت بر دروغ.صولت میتوانست تا انتخابات باشد مثل برخی ها دنبال امتیاز باشد.یاشا دوکتور انشالله همش به تو افتخار خواهیم کرد

کیانی

صداقت پیروز شد.ان همه تهمت از ادمهای مشخص شنید اعتراض نکرد و صداقت را در مغان پیروز کرد

محمودی

دکتر جان،این تصمیم از شما بعید بود.شما سرمایه ی ما هستی، نباید بدون مشورت ما تصمیم می گرفتی.ما همیشه از شما حمایت کرده و خواهیم کرد.آینده ی مغان در دستان شماست.

ایمان

استاد،مغان در شرایطی است که حضور شما مانند خون تازه به شریان های بی جان،جان دوباره می دهد.آینده من و امثال من بسته به حضور شما در انتخابات دارد.به دلیل محبوبیت شما در بین مردم مغان،حضور شما مساوی است با پیروزی صد درصد.

ناشناس

باتمامی احتراماتی که برای عزیزان قائلم،خواهشمندم بازارگرمی نکنید و حرف دل خودرااززبان دیگری ننویسید.

Blue Sky

جلوی من حرکت نکن،من پیروی نمی کنم
پشت سر من حرکت نکن،من رهبری نمیکنم
تنها کنار من قدم بزن
این عبارت را همیشه از شما شنیده ایم،الان وقت آن است که در کنار هوادارنتان قدم بگذارید و میدان را برای عقب ماندگان فکری ،خالی نکنید.

مغانلی

دکتر جان نباید به واسطه بد اخلاقی عده ای معلوم الحال آن هم در فضای مجاز ی میدان را خالی کنید شما روابط بین الملل خوانده اید و کارمند وزارت خارجه هستید و امروز شهر ما به دلیل قرار گرفتن در نوار مرزی بیشتر از هر رشته و هر تخصصی به استراتژی نیاز دارد و شما این توانایی را دارا هستید ما هرگز با چشم دوختن به تزریق سرمایه قطره چکانی استان و استانداری اردبیل حتی یک قدم که چه عرض کنم روز به روز هم پس رفت خواهیم داشت پس راه نجات مغان و در راس آن پارس آباد ارتباط و داشتن روابط دیپلماتیک با آذربایجان و ترکیه از طریق سرمایه گذاری و ایجاد صنایع تبدیلی میباشد که به واسطه ورود سرمایه گذاران خارجی میتواند این امر محقق شود و هیچ فردی در منطقه بجز شماکه تخصصتان در روابط بین الملل خصوصا منطقه قفقاز میباشد، نمیتواند این وظیفه را عملی کند لطفه و بدون هیچ ترس و واهمه ای حتی اگر تنها یک رای داشته باشید میدان را خالی نکنید چرا که شما در مقابل جوانان و همشهریان هم سن و سال خود باید پاسخگو باشید و به در خواست آنان که حضور مقتدرانه شما در عرصه انتخابات آینده است تن در دهید.
ما ضمن حمایت قاطعانه از جنابعالی درخواست مینماییم در تصمیم خود تجدید نظر کنید و وظیفه شهروندی و ارقی خود را در قبال این مردم محروم و نجیب انجام دهید

جواد

با نظر سعید موافقم،تاکی باید کساییکه واقعا لایق رفتن به مجلس هستن،دست رو دست بزارن و اجازه بدن افراد نایالایق که فقط به فکر منافع شخصی خودشان هستن،به مجلس بروند.دکتر صولت،شما خودتونم جوان هستید و مارو بهتر درک میکنید،پس خواهش میکنیم،بخاطر ما جوانها هم شده،خودتونو کاندید کنید،ماهمه حمایتتون میکنیم

عیسی

دکتر صولت شما که همیشه دم از خدمت به شهر میزنید و از مدیران نالایق شهر انتقاد میکنید. پس چرا برای خدمت به شهر و مردم مغان پا به عرصه نمیگذارید؟؟ شما استدلال شما این باشد که به اهداف بلند پایه باندیشید اما پس مردم چه میشود؟؟ آینده مغان چه میشود؟ بخدا این کار شما نه به نفع مردم و نه به نفع خود شماست و عقب نشینی شما خیانت بزرگی ست به مردم و شهر مغان چرا که با عقب نشینی شما متحجرین و مفت خورها و چپاول گران پا به عرصه خواهند گذاشت . و باز همان آش و همان کاسه…..
دکتر صولت عزیز کاندیداتوری شما در این برهه زمانی بعنوان یک تکلیف و وظیفه شرعی به گردن شماست چرا که شما کمک های زیادی به مغان میتوانید بکنید و مغان را از بن بست اقتصادی خارج و بستر ورود سرمایه گزاران خارجی را فراهم بکنید.پس به طرفداران خود لبیک بگویید و با قدرت پا به عرصه انتخابات بگذارید که پیروزی ازآن شماست. سپاس

صدر

با خواندن مقالات و تحلیل های دکتر رضا صولت در سایت مغانه ، از اینکه پارس آبادمغان چنین افراد تحصیلکرده و نخبه ای در سطح ملی و بین المللی دارد به خود بالیدم . باید قدر این فرهیختگان را بدانیم و از توانمندی ، تخصص و مهارت و علم آنان به نفع منطقه استفاده کنیم. امیدوارم در انتخابات امسال، مردم منطقه از طابفه گرایی و قوم و قبیله بازی دست بردارند و فرد تحصیلکرده و اصلحی نظیر رضا صولت را به مجلس بفرستند. به نظرم باید صولت را مکلف کنیم تا از تصمیم خود (عدم شرکت در انتخابات) منصرف شود و در این انتخابات ثبت نام کند و از او به صورت قاطع حمایت کنیم/

انور جدی

دکتر صولت افتخار نه تنها پارس آباد بلکه کل منطقه مغانه( بیله سوار- گرمی و پارس آباد) و استان اردبیل است. به آینده روشن و درخشان این فرد تحصیلکرده و آبرومند ایمان دارم.

زکایی

مغان به امثال رضا صولت ها نیاز مبرم دارد. فقط چنین افراد متفکر و فرهیخته می توانند دشت مغان را از این وضع نجات دهند.

ناشناس

درود و سلام بر دکتر رضا صولت

فرزانه

جناب اقای دکتررضاصولت شما سه ماه پیش گفتید درشرایط موجود اقای برومند نماینده هست و صحبت در مورد انتخابات چون ایشان در راس کار هستند اخلاقی نیست؟الان اخلاقی هست که شما اعلام می کنید در انتخابات شرکت نمی کنید؟بداخلاقی وجود دارد.به شما توهین شده است.قبول،اما این چه مصاحبه ای بود که کردید.اخلاقی این بود که شما اول به حرف ما هم گوش می کردید.ما از شما دعوت کردیم و از شما حمایت کردیم و خواهیم کرد.در تصمیم خود نه تنها تجدید نظر کنید بلکه صرف نظر کنید مثلا شما تحصیل کرده و متخصص هستید ایا این درست بود که یک دفعه اعلام کنید من نیستم.از تصمیم خود صرق نظر کنید قاطعانه از شما حمایت خواهیم کرد مردم را دلسرد نکنید و کاندیداهای ضعیف را خوشحال نکن.وظیفه شما این هست که در انتخابات شرکت کنید

ناشناس

اندکی صبر سحر نزدیک است….
کاندیدایی که صدتا رای ندارد از در راه نمی دهند از پنجره وارد می شود
استاد عزیز جناب صولت هیچ کاری و هیچ هدفی بزرگتر از مغان وجود ندارد .صداقت شما قابل ارج نهادن هست و شایسته ستایش اما اظهار نظرشما مورد پسند نیست.بیان این مدل سخن جز جری کردن برخی افراد معلوم الحال هیچ سودی ندارد.قریب به یکسال می باشد که شما را بخاطر تخصص و تجربیات ارزشمندتان مدنظر داریم؟حرف شما ابدا به نفع منطقه نیست در دیدگاه خود تجدید نظر کنید.شما با چه مشاوره ای این تصمیم را گرفته ای اقای دکتر؟

علیزاده

جناب دکتر لطف کن دلیل کاندیدا نشدن خود را بیان کن؟
از شما بعید هست.انتظار این حرف را از شما نداشتم

قوجا بیگلو

پس تکلیف این همه طرفداران و دعوت کنندگان و حامیان شما چه میشود؟؟ باشه قبول ولی دیگر حق ندارید در مورد شهر مغان نظر بدهید و از مدیران نالایق انتقاد بکنید. اگر واقعا دلسوز مغان بودید حتما کاندید میشوید.

نیکنام

۱)ازشفافیت و دکترصولت سپاسگزارم درود بر دکترصولت صادق.۲)کاندید یک موضع دارد و ما هواداران موضعی دیگر
قبل از این هم به دکترصولت گفته بودیم به انتخابات ایشان را خواهیم اورد .به نظر دکترصولت احترام میذاریم اما در قالب درخواستی تقاضا خواهیم کرد ایشان خدمت را برای مغان انجام دهد.تهران به اندازه کافی همه شهرستانها را استثمار کرده است.درود نیکنام برقی

اعتماد

تصمیم دکتر رضا صولت را ارج می نهم . و از ایشان بابت این تصمیم بسیار سپاسگذارم.متاسفانه در این منطقه سواد و درایت خریدار ندارد . بورس روی طایفه گرایی هست. هزار بار هم بگی کارساز نیست. البته دکتر صولت طایفه بزرگی دارند . ولی ایشان تنها نماینده طایفه اش نخواهد شد . عزم همگانی لازم است.خیلی از دیدگاه های دوستان تقریبا” به یک معناست . گویا اینکه ایشان نماینده اندو می خواهند فرار کنند. (منطقه به شما نیاز دارد ، خرابه است، امید به شماست ، و….)یه مثل ترکی هست (گل گل دی ین چوخ اولار ، په په ورن آز) در این مدت دکتر صولت خودش خوب سنجیده و همه چی تو دستش هست ایشان بیسواد نیستند و خوب می داند که مردم چه می گویند. در آخر از دکتر تشکر میکنم حرف قاطعانه خودشان را اعلام کردند.

بهزاد

با سلام و عرض احترام خدمت همه عزیزانی که قلبشان مثل قلب بنده برای آینده مغان می تپد و نسبت به تصمیم دکتر صولت واکنش نشان دادند.دکترجان،بعدازدیدن و خواندن تصمیمت،بسیار متعجب شدم.بیان همچین تصمیمی از جانب شما بعید بود.مگر شما همان انسانی نیستی که مرحوم حاج امیرصولت،پدر بزرگوارتان،همیشه با افتخار ازت یاد میکرد.مگر این شما نبودی که به پدر قول دادی به مغان خدمت خواهی کرد نه به تهران.آینده مغان در خطر است،حال که باید حضور داشته باشی و تعصبت را نسبت به زادگاهت نشان دهی،اعلام میکنی که نمی آیم.چرا؟ چه دلیلی باعثرمیشود که دکتر صولت چشمش را بر روی همه ی درخواست ها و انتطارات همشهریانش ببندد و با صراحت اعلام کند که کاندید نمیشوم..

کریم حسن زاده

ما رو باش که دلمونو به کی خوش کرده بودیم. دکتر صولت شما هم جا زدید؟؟ این منصفانه نیست شما نباید حمایت و دعوت مردم رو نادیده و بی پاسخ بگذارید. این مردم دلشونو به شما خوش کرده بودند و امیدوار بودیم با حضور شما مغان تغییرات چشم گیری به خود بگیرد.چون شما توانایی این کار را دارید.
نه جناب صولت این شدنی نیست و ما همچین اجازه ای به شما نخواهیم داد. پس بجای این تصمیم ها به فکر برنامه های خود برا انتخابات باشید و روی ما هم حساب باز کن.

پاسبان

رفتار حرفه ای دکترصولت و صداقت ایشان جای تقدیر دارد این قبیل اقدامات از سوی انسانهایی سر می زند که سالم هستند و مردم را مضحکه خود قرار نمی دهند
اما اقای دکترصولت بزرگوار هیچکدام از شماها پیشقدم نمی شوید و باز از سال ۵۷ همان کاندیداها مدام میان شرکت می کنند و می روند.متاسفانه ای عده ای نادان چهره های متخصص شهر را تخریب می کنند و به تازگی هم مد شده برخی پشت نخبگان خود را مخفی می کنند.خود دکترصولت در چندین مورد در معرض همین افراد قرار گرفت که شاید از روی شانس یا شاید از روی تدبیر از گزند این افراد مصون ماند.در این یکسالی که اسم دکترصولت سرزبان ها افتاد بارها مشاهده شد برخی از افراد کاندید یا چهره های وابسته به انها در صدد تخریب دکتر صولت بودند که مبادا کاندید شود و معامله ها بهم بخورد.اما اقای دکتر ضمن ستایش سلامت رفتاری شما حتما مجددا بار دیگر به حضور خود در انتخابات جدی تر فکر کنید.بنده شما را دوست دارم و امیدوارم شاهد حضور شما در انتخابات پیشرو باشیم.

نعمتی

دکتر در تصمیمتون تجدید نظر کن این کنار کشیدن های شماهاست که گستخاخان را پررو کرده در تصمیم خود صرف نظر کنید و با شجاعت در انتخابات حضور یابید.من بیشتر از اینها از شما توقع دارم با این همه تجربه لزومی به این اظهارت نبود.با مشارکت مردم و با اتکای خداوند در انتخابات باشید.بی زحمت مصاحبه خود را تکذیب کنید.مگر شماکم طرفدار و رای داریدکخ این حرف را میزنید.هم توانا هستید و هم مردمدار.این حرف را کسانی باید بزنند که نه تواناییدارند نه پایگاه اجتماعی .بی زحمت تکذیب کن.

الف.شیری

این چه تصمیمی هست که رضا جان گرفتی؟شما دکتر یک مملکت هستی.من از دیدن مصاحبه ات شوکه شدم؟بله اقایان جای تبریک دارد.چرا؟چون داریم دورخودمان می چرخیم.رضا جان مهندس فرزانه حافظه خوبی دارد.در عید گفتیم ازت حمایت می کنیم،از هر لحاظ هم حمایت می کنیم گفتیم همه دارند تبلیغات می کنند.حضرتعالی فکر کردی پارس اباد پاریس هست و گفتی برومند الان نماینده شهر هست این تبلیغات ها تمرکز ایشان را بهم میریزد.گفتی من فقط شنونده ام و با مشورت با همه شما تصمیم میگیرم.الان این تصمیمت بود.رضا جان توقعات از شما زیاد هست.مگر ما از شما کم حمایت کردیم؟با کدوم از ما مشورت کردی؟یکی به ما اطلاع دهد با کی مشورت کردی؟عده ای که کارشان نشستن در پارک از شب تا صبح هست و روز را میخوابند؟مگر حالت عادی دارند که با جفنگیات انها دم از بد اخلاقی زدی.انها روز رای گیری زمان خوابشان هست.دکترجان رای تو در وایبر و تلگرام نیست ما با مطالعه کمپین تشکیل داده ایم و بخاطر حرفت هیچ بداخلاقی نکردیم.اما بنده نوازی کن و به ما هم بگو مشاورت کی هست؟وقتی اقای وطنخواه زنگ زد گفت که در سایت فولادی چی گفتی مغزم هنگ کرد.هر جفنگیاتی این افراد معلوم الحال گفتند را فراموش کن.انتظارات ازت بالاست اقای دیپلمات اینگونه مصاحبه ها برای شهر از طرف تو سم هست.کمی تمرکز کن.ما سرجای خود هستیم اقای دکتر .این مصاحبه را فراموش کن نتایج انتخابات در دنیای واقعی رقم خواهد خورد نه در تلگرام.ما زحمت کشیدیم و نباید زحماتمان به هدر رود.اقای فولادی این مصاحبه را بردار چون دکترصولت باید در انتخابات شرکت کند.این مصاحبه خواهش می کنم روحیه طرفداران را برهم نزند.باید ببینیم دلیل اظهار نظر دکتر چی بوده؟با اراده ای اهنین باز خواهیم گشت

سرداری

با سلام وقبولی طاعات و عبادات:نخبگان ما نباید کناره گیری کنند ضمن حمایت از شرکت دکتر صولت درانتخابات در وهله اول بایداین مصاحبه را حضوریازشون بپرسم

جمعی از قره داغی های پارساباد

با سلام و خسته نباشیداقای دکتر صولت بنظرم شما نباید اینقدر قاطعانه و با صراحت بیان کنید که از کاندیدا شدن منصرف شدید هرچی باشه ما بعداز چندین سال امیدوار بودیم که یک فردی میاد صحنه که دوراز تعصبات طایفه گرایی دلسوزی میکنه برای منطقه مغان که روز به روز دارد نابود میشود مغان به وجود شما در صحنه نیاز دارد تا یک روح دوباره بگیرد. جمعی از قره داغی های پارساباد

وطنخواه

سلام و نیایش همگان بر قبله حق قبول درگاه الهی
این موضوع از دو جهت قابل ارزیابی است.الف)دکترصولت فرهنگ جدیدی را برای فضاهای حدس وگمانی رسانه ای ایجاد کرد تا برخی ها که در توهم کاندید شدن به سر می برند به خود ایند و الکی ادعای کاندید شدن نکنند تا با نزدیک شدن به ایام انتخابات از کاندید قویتر سهم و باج بگیرندکه رسانه ها نیز شاید از خواب بیدار شوند.ولو اینکه این زیرکی دکترصولت را می رساند که با دقت سایت مغانه را انتخاب کرده که همه ما واقف به سلامت و پاکی مدیر سایت فوق الذکر داریم.
ب)جناب مهندس شیری و سایر دوستان دکترصولت از کدام بداخلاقی ها بترسد؟همین الان در موضوعات دیپلماتیک با ان همه فشار بل شجاعت به کارش ادامه میدهد.ایشان اعلام کرده اند در انتخابات شرکت نمی کنم در واقع تکلیف خودشان را با خودشان مشخص کرده اند.حالا به جای این حرف ها خودمان تکلیف خودمان را مشخص کنیم.یا انگیزه جدید به دکترصولت بدهیم و مجددا و تشکیلاتی تر از دکترصولت حمایت کنیم.یا اینکه نخبه دیگری را دعوت کنیم و از دکترصولت بخواهیم از این نخبه حمایت کند.با اینکه طرفدار دکترصولت هستم اما راهکارتان چیست؟چرا دکترصولت یک دفعه اعلام می کند در انتخابات شرکت نمی کنم؟دقت کنیم ایشان گفته اند در انتخابات شرکت نمی کنم.با اینکه شانس زیادی برای برنده شدن دارد اما چرا یک دفعه کناره گیری می کند؟به نظرم من ریشه این موضوع در تفاوت اشکار در تفکرات ما و تفکرات دکترصولت قرار دارد.

وطنخواه

با همه این اوصاف امیدوارم دکترصولت در تصمیم خود تجدید نظر کند و یک رابطه ذهنی بین تفکرات خود و مردم ایجاد کند انشاالله

مهدی رحیم پور

مگه میشه؟؟مگه داریم؟؟ نه آقای صولت این شدنی نیست. خواهشا با عقب نشینی خود میدان رو به مفت خورها و بیسوادها ندهید. در تصمیم خود هر چه زودتر تجدید نظر کنید

وطنخواه

نه گفتن در ایران هنر است.درود بر دکتر صولت که صادقانه و بدون محافظه کاری صحبت کرد.خیلی هم این روحیه و این شحصیت قابل ستایش هست

سلامتی

دکترصولت کمی صبر کن.ببین با این بداخلاق ها چیکار می کنیم این حرف را ول کن با قدرت اماده شو که پیرایواتلو و اولتان از تو حمایت می کند .عمو اوغلو رضا چه کسی بهتر از تو .ول کن خودتو آماده انتخابات کن اگر نیای لشگر را جلوی روزنامه مغانه میآورم

بدیهی

فامیل های بدیهی به دکتر صولت رای خواهیم داد نباید مغانه حرف را چاپ خواهد کرد اگر دو کاندید رفتند گفتند بیا حرف بزن دکتر صولت من در انتخابات شرکت نمی کنم کور خوانده اند.بدیهی ها ۲۰۰۰رای دارند انهم واس صولت است .با دو هزار نفر با صولت صحبت خواهیم کرد همانطور که در خانه گل اقا بدیهی بهش گفتیم شرکت کن کاری نداشته باش.دو نفر کاندید کور خواندید

قوجابیگلو2

دکتر صولت،شما که آشنا به قواعد بازی سیاست هستی،آیا این خبر عدم حضور از طرف شما،قواعدی از همان بازی است؟
امیدوارم که این خبر فقط یه باازی در امر سیاست باشد،چرا که ما مطمئن هستیم شما حتما در انتخابات حضور خواهید داشت و با این همه طرفدار،صد درصد پیروز میشوید.

رنجبر

رضا جان،همیشه شما را برای تصمیماتی که میگرفتی،تحسین میکردم،اما این تصمیم تو،مرا متعجب کرد.جای خالی تو در مجلس، با وجود این همه استعداد و کارنامه درخشان در امر سیاست و رایزنی،حس میشود.حضور تو و امثال تو در مجلس،قطعا بدعت تازه ای در امر سیاست داخلی کشور رقم خواهد زد.

مهدی

سلام
تصمیم دکترصولت اصلا به صلاح منطقه نیست.چون بیشتر از همه به نفع اقای داشقاپو هست،دکترصولت من نشنیده ام جایی گفته باشد که در انتخابات شرکت می کند که این همه سرزنش میشود.اما حضور وی در انتخابات قطع به یقین به نفع منطقه است چون تمام ویزگی های یک مدیر سیاسی را دارد امیدوارم اتفاقاتی بیفتد که ایشان در تصمیم خود صرف نظر کند.

طرفدار واقعی

سلام و وقت بخیر.من در تعجبم این اقایان چرا اینقدر طلبکارانه با دکترصولت صحبت می کنند؟تا دیروز خواب بودیم و امروز بیدار شدیم.هیچی نشده برخی به شماره شناسنامه دکترصولت هم توهین می کردند.ان موقع کجا بودید؟که الان طلبکار هستید.من از جماعت این شهر در شگفتم.اقا تصمیم گرفته نیاد.چون هیچی نشده برخی از هر جهت تخریبش میکردند.من با گوشهای خودم شنیدم یکی از کاندیداها به یکی از مهندس های عمران خط میداده برو دکترصولت را تخریب کن.ما در این شرایط چرا طلبکاریم؟اگر واقعا طرفدار هستید طومار جمع کنید بیارید امضا کنیم و بدهیم به اقای فولادی

طرفدار واقعی

در ضمن من از دکترصولت بخاطر بیان صریح دیدگاهش تشکر می کنم.حالا برای برخی از دوستان این گوی و این میدان .همه جای دنیا نخبگان خود را حمایت می کنند ولی در پارس اباد تخریب هم نمی کنند نابود می کنند.تشریف ببرید تهران ببینید دکترصولت چه احترامی انجا می بیند.یا در همین فضای مجازی مقایسه کنید تهرانی ها چه احترامی براش می گذارند و ما چه احترامی.دکترصولت توصیه می کنم حرف هیچکدام از اینها را باور نکن.اگر واقعا حامی هستند نشان دهند چیزی که تا امروز نشان ندادند

خدامرادی

با صراحت حمایت خود را از حضور دکترصولت در انتخابات اعلام میدارم.حرف دکترصولت در مغانه حرف دل ایشان هست.اما این چهره ارزشمند و کارنامه دار را راضی به حضور در انتخابات خواهیم کرد.به برخی توصیه می کنم دل خود را صابون نزنند.با قدرت در انتخابات از دکترصولت حمایت نموده و انشالله ایشان در انتخابات حضور می یابند.خیالتان راحت.علی خدامرادی اصلاندوز

رحیمی

سلام دکتر
این تو به میری از ان تو بمیری ها نیست ها برادر.دبه کردن نداریم.ما از شما میخایم در انتخابات شرکت کنی مردم خسته شدن شما نباید بگی من نمیام این درست نیست مردم میگن کی بیاد کی نیاد.زود بیا پارس اباد باهات کار داریم دیگه هم از این حرف ها نزن.در شان تو نیست پسرحاجی بگی من نیستما هستی خوب هم هستی

مسعودی

تصمیمی که دکتر گرفتند،فقط بخاطر رهایی از فشارهایی مطبوعاتی که از طرف بداخلاقان بر ایشان وارد می شد،بوده و قطعا خود دکتر هم می دانند که تصمیمشان اشتباه است.ایشان باید حتما حضور داشته باشند و به امید خدا و لطف و حمایت همشهریان،پیروز خواهند گشت.

ایلوند

زکات علم آموختن است و زکات فهم و بینش،خدمت کردن.دکتر شما باید زکات خود را به مردم مغانه پرداخت کنید.پس حضور داشته باشید .ما منتظر خبر حضور شما در انتخابات هستیم.

مالباخته

دکتر جان،رضای عزیز،از شما تقاضا داریم که خودتان را کاندید کنید.رضا،شما سرمایه طایفه هستی،از شما می خواهیم هوشیار باشی تا نقشه های قزل بش عملی نشود.
جناب فولادی اگر این مطالب را چاپ نکنی،به مغان خیانت کردی.

...... صولت پتلو

آقای دکتر صولت پتلوشما نباید به حرف های دیگران گوش کنید که دیگران در باره شما چی ارض میکنن باید شما راه خودتان را میرفتید