امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : دسامبر 3rd, 2013 12:18 | کد خبر : 1950 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

فرماندار: نانوایی های پارس آباد به سامانه دوگانه سوز مجهز شوند

  فرماندار پارس آباد با تاکید بر دوگانه سوز کردن نانوایی های این شهرستان گفت: نانوایی های منطقه باید نسبت به ذخیره سازی سوخت دوم و جایگزین اقدام کنند تا در صورت افت فشار گاز در زمستان مشکلی در پخت نان پیش نیاید. به گزارش روز سه شنبه مغانه، ولی کریمی در جلسه مدیریت بحران […]

 002

فرماندار پارس آباد با تاکید بر دوگانه سوز کردن نانوایی های این شهرستان گفت: نانوایی های منطقه باید نسبت به ذخیره سازی سوخت دوم و جایگزین اقدام کنند تا در صورت افت فشار گاز در زمستان مشکلی در پخت نان پیش نیاید.

به گزارش روز سه شنبه مغانه، ولی کریمی در جلسه مدیریت بحران در شرایط اضطراری در پارس آباد افزود: هم اکنون 323واحد نانوایی در سطح این شهرستان فعالیت می کند که تمامی نانوایی های شهری گازدار هستند.

وی، از ادارات و مراکز عمومی و آموزشی، واحدهای تولیدی و صنعتی به خصوص دامداری ها و مرغداری ها خواست ، نسبت به ذخیره سازی سوخت دوم و جایگزین اهتمام جدی داشته باشند.

وی، همچنین از دستگاه های ذی ربط خواست، منبعد از صدور پروانه بهره برداری به واحدهای صنعتی فاقد سامانه دوگانه سوز، خودداری کنند.

او، از راه اندازی سالن چندمنظوره مدیریت بحران در این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد و نسبت به احداث پناهگاه اضطراری و گازرسانی به ناحیه صنعتی منطقه تاکید کرد.  

کریمی، با بیان اینکه تا کنون به 52روستا و 38 واحد صنعتی این شهرستان مرزی گازکشی شده است، ادامه داد: طرح گازرسانی به 12روستای دیگر منطقه با شتاب خوبی در دست اجراست.

وی، تعداد مشترکان گاز در این منطقه را 37هزار مشترک اعلام کرد و با بیان اینکه این آمار روز به روز در حال افزایش است، اضافه کرد: پارس آباد با وجود آنکه در آخرین نقطه برداشت گاز قرار دارد به واسطه تلاش و همت مضاعف مسوولان شرکت، صد در صد مناطق شهری آن از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

 در این جلسه، علاوه بر مسوولان استانی، معاونین فرمانداری های گرمی و بیله سوار و مسوولان شرکت های گاز و نفت شهرستان های دشت مغان نیز حضور داشتند.

کلمات کلیدی: , ,

نظرات