امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آگوست 6th, 2015 4:28 | کد خبر : 13153 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

دیدار فرمانده لشکر ۳۱عاشورا با خانواده سردار شهید رحیم واحدی +تصاویر

سردار “امین شریعتی” فرمانده لشکر ۳۱عاشورا در دوران دفاع مقدس با حضور در روستای گوشلو پارس آباد با خانواده سردار رشید اسلام شهید رحیم واحدی دیدار کرد و آنان را مورد تفقد قرار داد.

به گزارش مغانه، فرمانده لشکر ۳۱عاشورا در این دیدار که جمعی از رزمندگان پیشکسوت دفاع مقدس، بیگ علیزاده مسوول هیات رزمندگان اسلام پارس آباد و سردار مصطفی اکبری از فرماندهان دوران جنگ تحمیلی نیز حضور داشتند، گفت: سردار شهید رحیم واحدی از فرماندهان شجاع، با اخلاص و غیور دوران جنگ تحمیلی بود.

سردار امین شریعتی با اشاره به برخی ویژگی ها، فضایل اخلاقی و ایثارگری های این شهید والامقام، افزود: این شهید در طول مدت حضور در جبهه های حق علیه باطل جانفشانی ها و دلاوری های زیادی از خود نشان داد و تا آخرین قطره خونش از میهن اسلامیمان دفاع کرد.

وی با بیان اینکه، روحیه ی ایثار و شهادت و سلحشوری رزمندگان اسلام در هشت دفاع مقدس حماسه ای بزرگ و ماندگار خلق کرد، ادامه داد: دوران دفاع مقدس و حماسه آفرینی های ایثارگران و شهدا، در تاریخ جهان و ایران ماندگار خواهد بود و باید این ایثارگری رزمندگان به عنوان یک درس وفاداری سینه به سینه به نسل های بعدی منتقل شود.

وی با اعلام اینکه در جنگ تحمیلی ، صبر و بردباری خانواده های شهدا و جانبازان قوت قلبی برای رزمندگان و بسیجیان جان برکف بود، ادامه داد: تکریم و تعظیم خانواده های معظم شهدا از وظایف اصلی و همیشگی مسوولان است از این روی نباید بگذاریم این عزیزان به فراموشی سپرده شوند.

وی به پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف اشاره و بیان کرد: امنیت، آسایش و پیشرفت کشور را مرهون رشادتها و جانفشانی های شهدا و ایثارگران هستیم.

مادر شهید رحیم واحدی نیز ضمن خوش آمدگویی و قدردانی از حضور فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس، گفت: آرزوی ما این است که خاطره ها، فداکاری ها و شهامت ها و زحمات رزمندگان و شهدا از بین نرود.

در ادمه این دیدار که به مناسبت سالروز شهادت سردار شهید رحیم واحدی انجام شد، حاضرین با حضور در مزار این شهید و دیگر شهدای روستای گوشلو با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

رحیم واحدی در دوران جنگ تحمیلی فرماندهی گردان ضد زره ظفر و جانشینی تیپ ذوالفقار لشکر عاشورا را برعهده داشت که پس از ۴۹ ماه حضور در جبهه ، در ۱۴ مرداد ۱۳۶۶ در عملیات نصر هفت در منطقه سردشت در اثر انفجار مین ضد تانک و قطع پاها به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

IMG_1520 IMG_1523 IMG_1529 IMG_1530 IMG_1541 IMG_1548 IMG_1552 IMG_1557 IMG_1562 IMG_1569 IMG_1584 IMG_1587 IMG_1592 IMG_1595 IMG_1597 IMG_1598 IMG_1600 IMG_1603

اخبار مرتبط

نظرات

بهرام

خداوند رحمت کند شهیدبزرگوار را