امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : نوامبر 16th, 2021 1:41 | کد خبر : 24279 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

دادستان پارس آباد: مطالبه گری اولویت کاری خبرنگاران باشد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پارس آباد مغان با بیان اینکه خبرنگاران آیینه تمام نمای جامعه وچشم و گوش مسئولان و مردم هستند،افزود: برای توسعه پایدار منطقه انتقاد  سازنده، مطالبه‌گری و پرسشگری باید از اولویت کار این قشر زحمتکش باشد.

مغانه آنلاین-سه شنبه-۲۵-۰۸-۱۴۰۰

به گزارش مغانه آنلاین،ناصر اسکندری در نشست هم اندیشی با خبرنگاران شهرستان پارس آباد مغان اظهار داشت: آن دسته از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ که با مطالبه‌گری و انتقاد سازنده و اخبار را به درستی  منتشر می‌کنند مورد حمایت قرار می گیرد.

وی با اشاره بر اینکه خبرنگاران در تهیه و انعکاس  خبر باید مصلحت جامعه را در نظر بگیرند ،توضیح داد: اصحاب رسانه از انتشار اخباری که باعث انحراف جامعه از مسیر درست می‌شود، جددا  خودداری و پرهیز کنند.

وی با تاکید برتامین امنیت اجتماعی، اضافه کرد: ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت اجتماعی اشخاصی که موجب سلب امنیت، آرامش و سلامت مردم شود،برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

اسکندری تشدید برخورد و توقیف خودروهای فاقد پلاک  دراین شهرستان در حال اجرا است،ابراز داشت: برابر قانون تردد خودروهای فاقد پلاک و پلاک های دستکاری و مخدوش  ممنوع بوده و ماموران انتظامی درصورت مشاهده خودرو را توقیف و به پارکینگ انتقال می دهند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرزی پارس آباد با بیان اینکه  کسی که صاحب منصبی می‌شود،باید برای حل مشکلات مردم شبانه روز  تلاش کند و در غیر این صورت نباید مسئولیت را بپذیرد.

خبرنگار مغانه آنلاین- جمشید کریمی

اخبار مرتبط

نظرات