امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آوریل 28th, 2017 10:56 | کد خبر : 21479 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

بسیج کارگری ظرفیت بالایی برای تحقق اقتصاد مقاومتی دارد

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: بسیج جامعه کارگری ظرفیت بالایی برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و پیشرفت کشور دارد.

به گزارش مغانه آنلاین به نقل از روابط عمومی کشت و صنعت مغان، میر جمال الدین پورپیغمبر به مناسبت آغاز هفته بسیج کارگری درنشست هم اندیشی مدیران و مسئولان سپاه شهرستان پارس آباد افزود: استفاده از ظرفیت های قشر کارگر و بسیج جامعه کارگری برای تحقق اقتصاد مقاومتی و بهبود اقتصاد کشور لازم و ضروری است.

وی بابیان اینکه سرمایه گذاریهای خوبی در بخش های مختلف این شرکت شده است گفت :شرکت در راستای احیاء و نوسازی در بخش های زراعت، تولیدبذر، باغبانی،گوشت و فراورده های لبنی، تولیدشکر و خصوصا مکانیزاسیون گام های موثری را برداشته است.

وی با بیان اینکه تلاش جهادی بایستی در اولویت مدیران شرکت باشد اضافه کرد: خوشبختانه این شرکت در طول دوسال گذشته با تقویت کارخانه لبنیات مغان، تولید شیر و گوشت قرمز، هزینه و خرج روزانه را تامین نموده و با کنترل و نظارت بیشتر، نقدینگی شرکت از ۱۱۰میلیارد تومان  سال ۹۲ به ۲۷۰ میلیارد تومان در سال گذشته رسیده و با این روند شرکت از مرحله رکود عبور کرد که سال ۹۶ سال شکوفائی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان خواهد بود.

پور پیغمبر اظهار امیدواری کرد: ما طبق فرمایشات مقام معظم رهبری همه تلاش مان را به کارمی گیریم تا این شرکت عظیم روز به روز توسعه پیدا کند.

وی افزود: افزایش مکانیزاسیون شرکت و تغییر رویه آبیاری، زمینه خاک ورزی، کشاورزی دقیق، ایجاد توسعه گلخانه، توسعه باغات، تولید زیتون و روغن زیتون، توسعه گیاهان دارویی تولید نهال و بذر و ایجاد زنجیره های تولید و در کنار این ها بحث اشتغال و کارآفرینی از برنامه های اساسی برای تداوم توسعه شرکت می باشد تا این شرکت را که نگین خاورمیانه محسوب می شود همچنان در تولیدات کشاورزی محور قرار گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه پار‌س‌آباد نیز با تاکید بر ضرورت نهادینه شدن تفکر بسیجی  و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اظهار کرد: ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی باعث انسجام ملی و خنثی شدن توطئه های دشمنان نظام می شود.

سرهنگ مطلب شاهی با اشاره به اینکه ایرانی‌ها درعراق وسوریه جایگاه وارزش واقعی خود را به دست آورده‌اند،تصریح کرد: تفکر بسیجی موجب شده ملت بزرگ ایران در خاورمیانه به عنوان مدافع مظلوم و حریم اهل بیت (ع) شناخته شود.

وی تصریح کرد: باید همواره از این نظام و آرمان ها و ارزش های انقلاب صیانت و پاسداری کنیم و در عمل نشان دهیم که ادامه دهنده راه شهدا هستیم.

*خبرنگار: محسن آزادی

اخبار مرتبط

نظرات