امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 8th, 2017 1:03 | کد خبر : 20440 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

بزرگترین کارخانه علوفه خشک کنی در کشت و صنعت مغان راه اندازی می شود

مدیر عامل و رئیس هیات مدیره کشت و صنعت و دامپروری مغان از شروع عملیات احداث و راه اندازی بزرگترین کارخانه علوفه و یونجه خشک کنی در آینده نزدیک در این شرکت خبر داد .

محسن آزادی / مغانه آنلاین- اروجعلی محمدی در بازدید هیات سرمایه گذار اتریشی از مجتمع زراعت و دامپروری شرکت مغان افزود: این طرح با مشارکت شرکت سرمایه گذار اتریشی در کشت و صنعت مغان اجرا می شود که در این راستا مذاکرات و توافقاتی انجام شده است.

وی ارتقای کیفیت علوفه و ماده خشک خوراک دام را از اهداف مهم احداث کارخانه علوفه خشک کنی در این شرکت ذکر و بیان کرد: با اجرای این طرح و بهره برداری از آن بخش اعظمی از کمبودها و نگرانی ها در خصوص تامین خوراک دام مورد نیاز مجتمع دامپروری برطرف می شود.

وی با بیان اینکه با راه اندازی این کارخانه همچنین شاهد افزایش گاوهای شیری وگوشتی خواهیم بود افزود: یکی از اهداف و برنامه هایی که شرکت مغان با احداث این کارخانه به دنبال آن است، تولید شیرو گوشت اورگانیک و افزایش تعداد جمعیت گاو و گوساله شرکت به حدود ۲۰هزار راس می باشد.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان از تولید ۱۰تن یونجه خشک در هر هکتار در این بنگاه اقتصادی خبرداد و گفت: بیش از دو هزار هکتار از اراضی کشت و صنعت مغان به کشت یونجه اختصاص داده شده که سالانه بیش از ۲۰هزارتن محصول یونجه جهت مصرف در دامپروری از اراضی زیر کشت برداشت میشود.

وی ادامه داد : با شروع فعالیت کارخانه علوفه و یونجه خشک کنی دراین شرکت  بیش از سه هزار هکتار از اراضی شرکت به کشت یونجه اختصاص داده میشود که با تحقق آن، میزان تولید یونجه خشک به ۳۰هزار تن خواهد رسید.

شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در پارس آباد، با داشتن اراضی وسیع کشاورزی ، دو هزار و ۶۰۰ هکتار باغ های میوه ، مجتمع بزرگ دامپروری ، کارخانه های قند ، لبنیات ، فرآوری میوه و چند واحد تولیدی دیگر یکی از شرکت های منحصر به فرد کشور است.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات