امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : اکتبر 20th, 2014 11:55 | کد خبر : 7291 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

بازنشستگان آموزش و پرورش پارس آباد تجلیل شدند+تصاویر

به مناسبت فرا رسیدن روز تکریم از بازنشستگان و خانواده، از فرهنگیان بازنشسته پارس آباد تجلیل شد.

به گزارش مغانه، فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش پارس آباد در مراسمی که به همین منظور برگزار شد، گفت: خانواده مهم ترین رکن جامعه اسلامی و محوری ترین نهاد در تربیت انسان های سالم و صالح است.

ایرج بیگدلو، افزود: توجه به سلامت خانواده و تحکیم بنیان خانواده، به شکل گیری جامعه ای پویا و با نشاط منجر می شود.

وی با قدردانی از زحمات و خدمات بازنشستگان فرهنگی، اظهار کرد: آموزش وپرورش باید از تجربیات، توصیه ها وراهنمایی های این قشر به عنوان سرمایه های مهم جامعه، نهایت استفاده را ببرد.

وی، با بیان اینکه تعامل و ارتباط نزدیک و تنگاتنگ بین خانه و مدرسه تاثیر به سزایی در سلامت روان دانش آموزان دارد، خواستار مشارکت و همکاری اولیای دانش آموزان در برنامه های آموزش و پرورش شد.

مدیر آموزش و پرورش پارس آباد نیز گفت: یک خانواده خوب اگر بتواند به خوبی به کارکرد و وظیفه اصلی خود عمل نماید ما شاهد از بین رفتن اکثر مشکلات در سطح جامعه خواهیم بود .

احمد دهقانی، با اعلام اینکه رکن اصلی و اساسی تربیت فرزندان بر عهده نهاد خانواده است، افزود: در اسلام خانواده به عنوان پایه سلامت جامعه از جایگاه والایی برخوردار است و نظام خانواده، به عنوان هسته ی اولیه برای سایر نهادهای اجتماعی محسوب می شود.

وی، افزود: اساس استقلال کشور ما از خانواده ها شروع می شود لذا دشمن برای نابود کردن اساس خانواده ها سرمایه گذاری های زیادی نموده است .

وی، با اعلام اینکه جایگاه آموزش وپرورش جایگاه اخلاق وتکریم است، خطاب به بازنشستگان حاضر در این مراسم گفت: مهمترین میراث شما بازنشستگان عزیز، اخلاق است لذا مجموعه آموزش وپرورش باید قدرشناس این میراث بزرگ باشیم.

وی به اشاره به ترفندهای دشمنان برای سست کردن پایه های خانواده، افزود: دشمنان از طریق ماهواره به دنبال آن هستند که با ایجاد تعارض بین تک تک اعضای خانواده، محبت را از آنان دور نمایند .

در این همایش ازانجمن اولیا و مربیان برترکشوری و12 نفراز بازنشستگان آموزش و پرورش این شهرستان که در مهر ماه سال جاری به افتخار بازنشستگی نایل آمدند با اعطای لوح تقدیر و هدایا تجلیل شد.

DSC03514 gpic195_1 gpic195_2 gpic195_4 gpic195_6 gpic195_7

 

 

 

نظرات