امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : اکتبر 31st, 2013 9:13 | کد خبر : 1400 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

اولین رشته ی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد پارس آبادمغان به تصویب رسید

   رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد از تصویب نخستین رشته در مقطع کارشناسی ارشد برای این واحد خبر داد. اکبر جعفری به خبرنگار مغانه گفت: با پیگیری های فراوان، مهندسی کشاورزی – زراعت به عنوان اولین رشته در مقطع کارشناسی ارشد در شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای واحد پارس آباد […]

  jafari_04

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد از تصویب نخستین رشته در مقطع کارشناسی ارشد برای این واحد خبر داد.

اکبر جعفری به خبرنگار مغانه گفت: با پیگیری های فراوان، مهندسی کشاورزی – زراعت به عنوان اولین رشته در مقطع کارشناسی ارشد در شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای واحد پارس آباد مصوب شد.

وی، ادامه داد: همچنین پرونده رشته ی مهندسی عمران – سازه های آبی در مقطع یاد شده جهت تاسیس در واحد پارس آباد، از سوی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی برای تصویب نهایی به وزارت علوم ارسال شده است.

وی، اضافه کرد: تلاش برای توسعه و افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد جریان دارد  و ایجاد شش رشته ی مدیریت دولتی ، اجرائی ، بازرگانی ، سازه های هیدرولیکی ، مهندسی سازه  و ترویج  در این واحد مراحل قانونی را سپری می کند.

وی، با اشاره به توانمندی ها و قابلیت های واحد پارس آباد، گفت: مراحل نهایی بین المللی کردن این  واحد، راه اندازی دانشکده پرستاری و نیز تصویب رشته های پرستاری و مامائی در دست اقدام و بررسی است که با تحقق آنها گام بلندی در راستای گسترش و پیشرفت واحد برداشته می شود.

جعفری، وجود شرکت های کشت و صنعت مغان و پارس را، پتانسیل و بستر بسیار خوبی برای توسعه و ایجاد رشته های کشاورزی دانست و بیان کرد: در زمان حاضر 15رشته ی کشاورزی در دانشگاه آزاد پارس آباد دایر است.

به گفته وی، هم اکنون در این واحد دو هزار و 500 نفر دانشجو در بیش از 50رشته مشغول تحصیل هستند.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات