امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : جولای 8th, 2017 10:43 | کد خبر : 22067 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

فرماندار: پرونده دختر خردسال گمشده پارس آبادی را به جد پیگیر هستیم

فرماندار پارس آباد مغان با تاکید بر پیگیری پرونده ‘ آتنا اصلانی’ دختر گمشده پارس آبادی گفت: همه اعضای شورای تامین در این زمینه فعال بوده و از رسانه ها بویژه در فضای مجازی انتظار می رود که از ایجاد فضای ملتهب در این زمینه خوداری کنند.

به گزارش مغانه آنلاین، اکبر صمدی در دیدار با رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل افزود: اقدامات خوب و گسترده ای در ۱۵ روز گذشته در این خصوص شده و همانگونه که پرونده های مشابه زیادی در استان و کشور به سرانجام رسیده با تلاش و همت پلیس آگاهی و دایره جنایی نیروی انتظامی استان و دیگر ارگان های ذیربط این مورد نیز کشف و به سرانجام خواهد رسید.
وی بیان کرد: انتظار می رود مردم عزیز و خونگرم پارس آباد به ویژه اصحاب رسانه ، قلم و مطبوعات علیرغم اینکه همه از این قضیه ناراحت و به نوعی ابراز همدردی می نمایند ، از جو سازی های بی مورد و ایجاد فضای ملتهب در جامعه خودداری کنند تا هم امنیت روانی جامعه به خطر نیفتد و هم مسوولان امر بتوانند بدون فشار و دغدغه های دیگر هر چه سریع تر در این رابطه به نتیجه مطلوب برسند.
رئیس پلیس آگاهی استان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه ۱۰۰ درصد پرونده های جنایی و قتل در استان منجر به کشف شده اظهار امیدواری کرد که این پرونده نیز در سریع ترین زمان ممکن به نتیجه رسیده و این دختر بچه عزیز صحیح و سالم به آغوش خانواده اش برگردد.
آتنا اصلانی ادختر خردسال پارس آبادی از ۲ هفته پیش به قصد دیدار با پدر خود از خانه خارج شده و از آن زمان تاکنون خبری از وی نیست.

اخبار مرتبط

نظرات