امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 31st, 2017 11:18 | کد خبر : 20650 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

۱۰۷طرح عمرانی و خدماتی در پارس آباد افتتاح می شود

فرماندار پارس آباد مغان گفت: ۱۰۷پروژه عمرانی، اقتصادی، خدماتی و تولیدی با یک هزار و ۴۴۰میلیارد ریال سرمایه گذاری در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

میلاد نوری/ مغانه آنلاین- اکبر صمدی در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات پارس آباد با تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، افزود: شبکه ناحیه ی عمرانی دوم پایاب سد خداآفرین، ساماندهی و آبگیری دریاچه مغان،ساماندهی رودخانه ارس در بازه اضطراری تپراق کندی، مدرسه ۱۲کلاسه مسکن مهر، مدرسه ۳کلاسه بنیاد برکت روستای حاج عوض، مدرسه ۱۲کلاسه تیزهوشان فرزانگان، تجهیز و ارتقاء هتلینگ بیمارستان ارس،تکمیل زیر ساخت های شهرک صنعتی ، ساختمان اداره گاز اسلام آباد و تازه کند،گاز رسانی به ۴۱روستا ، توسعه شبکه فاضلاب شهری،آبرسانی  به چهار روستا، ۱۶مورد پروژه برقرسانی ، هفت پروژه توسعه عمرانی و شهری، ۱۶مورد پروژه های عمرانی و نوسازی روستایی و چهار پروژه حمایتی بهزیستی و کمیته امداد از جمله طرح هایی مهمی است که در طول ایام الله فجر در این شهرستان افتتاح می شود.

وی از تصویب بندر خشک اصلاندوز در کارگروه ویژه امور مرزی کشور  خبر داد و افزود: با راه اندازی بندر خشک، شاهد رشد شتابان و توسعه این شهرستان در حوزه های مختلف و بهبود وضع معیشتی مردم خواهیم بود.

صمدی گفت: ساختمان بیمارستان ۱۶۰تخت خوابی تا پایان سال جاری و تصفیه خانه فاضلاب شهری و فرودگاه پارس آباد در اوایل سال ۹۶ افتتاح می شود.

وی با اشاره به دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای بازخوانی و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمات دولت است.

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات