امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : مارس 18th, 2021 9:13 | کد خبر : 24086 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

پلیس فتا در پارس آباد مغان مستقرشد

فرمانده نیروی انتظامی پارس آباد مغان از استقرار پلیس فتا، هم زمان با فرا رسیدن عید نوروز  در این شهرستان مرزی خبر داد.

مغانه آنلاین- پنجشنبه۱۳۹۹/۱۲/۲۸

به گزارش خبرنگار مغانه آنلاین سرهنگ حسین بهمنی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت :شهروندان می توانند از این پس در صورت مواجه با تخلفاتی از قبیل مزاحمت ها و جرائم سایبری در فضاهای ی مجازی و شبکه های اجتماعی شکوائیه خود را از پلیس فتا در این شهرستان پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین  اولویت‌های کاری و اهداف نیروی انتظامی شهرستان پارس آباد آگاهی وارتقاء سطح  هوشمندی پلیس و استفاده از تجهیزات به‌روز است.

سرهنگ حسین بهمنی با بیان اینکه اصحاب رسانه به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند، و وظیفه آنها اطلاع رسانی به مردم را بر عهده دارند توضیح داد: فرماندهی نیروی انتظامی از اصحاب رسانه که دوشادوش نیروی انتظامی و حتی در برخی مواقع  پیشگام‌تر از آنها در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند تشکر و قدردانی را دارد.

وی ادامه داد: خبرنگاران باید در انعکاس اخبار و مقالات خود بیشتر دقت کنند تا خدا ناکرده با آبروی فرد ویا مسئولی بازی نشود، زیرا یکی از مهم‌ترین رسالت‌ یک رسانه انتشار اخبار سالم وپرهیز از بزرگ نمایی است، و باید خبرهای امید بخش را به مخاطبان خود منتقل کنند.

فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان پارس آباد در ادامه سروان علی اصغر عادلی را به سمت رییس پلیس فتا این شهرستان معرفی کردوگفت: شهروندان این شهرستان از این‌ پس برای پیگیری شکایات خود می‌توانند به این پلیس مراجعه کنند و نیازی به حضور در مرکز استان ندارند.

خبرنگار: جمشید کریمی

اخبار مرتبط

نظرات