امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : مارس 5th, 2017 8:34 | کد خبر : 21169 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

نمایشگاه فروش بهاره در پارس‌آباد برپا می‌شود

رئیس اتاق اصناف شهرستان پارس‌آباد گفت: طرح‌های ویژه برای شب عید در شهرستان داریم که از آن جمله می‌توان به برپایی نمایشگاه فروش بهاره در پارس‌آباد اشاره کرد.

جمشید کریمی / مغانه آنلاین-  درپارس‌آباد اظهار داشت: طرح‌های ویژه برای  شب عید در شهرستان داریم که از آن جمله می‌توان به برپایی نمایشگاه فروش بهاره در پارس‌آباد اشاره کرد و در این ایام سعی می‌شود که اصناف آنچه در توان دارند به مصرف‌کنندگان ارائه دهند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: بازرسی ویژه اتاق اصناف برای بازار شب کاملا آمادگی دارد و بازرسان ما برای کنترل بازار در این ایام نظارت شبانه‌روزی انجام خواهند داد.

وی تصریح کرد: این اکیپ‌ها قبل از برگزاری نمایشگاه در بازار حضور دارند و اکیپهای مختلفی نیز در نمایشگاه بهاره حضور خواهند داشت، بنابراین مشکلی در این زمینه تا پایان سال نخواهیم داشت.

رئیس اتاق اصناف شهرستان پارس‌آباد تعداد بازرسی‌های صورت گرفته در رابطه با اجناس قاچاق را یک هزار و ۵۰۰ مرتبه در سطح شهر دانست و افزود: تعداد بازرسی‌ها در این حوزه افزایش یافته و نزدیک ۴۰۰ پرونده نیز در این رابطه به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

جعفرپور در رابطه با بازرسی‌های ایام نوروز نیز گفت: مدت بازرسی این ایام از اول اسفند تا پایان فروردین تعیین شده و در روزهای اخیر اتاق اصناف به شناسایی و اخطار پلمپ ۶۵۰ واحد صنفی و پلمپ نزدیک به ۱۲۰ واحد فاقد پروانه کسب در سال۹۵ را اقدام کرده است.

وی با اشاره به موضوع مبارزه با قاچاق کالا اظهار کرد: اتاق اصناف پارس آباد مغان که در مورد قاچاق کالا نیز طرح‌های متعدد نظارت و بازرسی را در سطح شهرستان انجام داده و در قالب گشت مشترک با ادارات صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، نماینده دادستان و بازرسان اتاق اصناف حدود ۱۳ تن اقلام غیربهداشتی و تاریخ مصرف گذشته و غیر مجاز را در شهرستان کشف و شناسایی کرده است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان پارس‌آباد با بیان اینکه تعداد ۵۲ نانوایی در پارس‌آباد دو‌گانه سوز شده که در شرایط بحران جوابگوی شهر خواهد بود، افزود: در کنار بحث دوگانه سوز کردن نانوائی‌ها نظارت بر عملکرد نانوایان در بحث کیفیت نان نیز مورد توجه جدی قرار گرفته و پرونده تخلف برای متخلفان تشکیل و به اداره تعزیرات ارسال شده است.

وی بیان کرد: جلسه ستاد تنظیم بازار  و کمیته برگزاری نمایشگاه بهاره شهرستان به منظور برنامه‌ریزی برای برپایی هر چه بهتر نمایشگاه بهاره در شهرستان پارس‌آباد با حضور تمامی اعضا به ریاست فرماندار شهرستان برگزار و مقرر شد شرایط و ضوابط و شاخصهای واگذاری نمایشگاه بهاره به متقاضیان به صورت آگهی فراخوان انجام شده و هیچ گونه شبهه و اعتراضی برای برگزاری نمایشگاه نباشدو پایه هر ۱۰ مترمربع ۳۰۰ هزار تومان باشد.

جعفرپور افزود: تنظیم بازار شب عید  و دسترسی آسان مردم به کالاهای مصرفی مورد نیاز و جلوگیری از افزایش قیمتها و ایجاد فضای رقابتی مناسب در روزهای پایانی سال از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه بهاره و از وظایف جدایی‌ناپذیر اتاق اصناف شهرستان است.

اخبار مرتبط

نظرات