امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : جولای 15th, 2015 3:36 | کد خبر : 12725 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

شهرداری پارس آباد ملزم به نصب تابلو راهنما در خیابان ها و میادین شهری شد

با مصوبه شورای فرهنگ عمومی، شهرداری پارس آباد ملزم شد تا ده روز آینده نسبت به تشکیل کمیته نامگذاری اقدام و ظرف یکماه پس از تشکیل این کمیته برای نصب تابلوهای راهنمای شهری درمیادین، خیابان ها،کوچه ها،اماکن عمومی و مذهبی فاقد تابلو اقدام نماید.

به گزارش مغانه، امام جمعه پارس آباد در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با ابراز گلایه از وضعیت نامناسب تابلوهای های راهنمای شهری، نصب تابلو در محل های مناسب و در معرض دید را ازحقوق اولیه شهروندان ومسافران دانست و بررفع سریع مشکلات در این زمینه و نامگذاری تمام کوچه ها، خیابان ها و میادین و بلوارهای سطح شهر تاکید کرد.
حجت الاسلام سید سعید رشادی با تاکید بر اینکه در نامگذاری ها باید از انتخاب اسامی و کلمات بی محتوا پرهیز شود، اضافه کرد: عدم نامگذاری خیابانها و کوچه ها، در اغلب موارد علاوه بر سردرگمی و سرگردانی شهروندان و مسافران، روند خدمات رسانی دستگاه های خدمات رسان و حضور نیروهای انتظامی و امدادی را در مواقع نیاز و ضروری با مشکل مواجه می سازد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی پارس آباد در ادامه با اشاره به قابلیت های گردشگری این شهرستان گفت: پارس آباد مغان به لحاظ برخورداری از ظرفیت های بالای فرهنگی ، طبیعی وخدادادی و نیز جاذبه های گردشگری ، می تواند به یکی از مناطق توریستی کشور تبدیل شود.
وی افزود : با وجود توانمندی ها و قابلیت های فراوانی که پارس آباد در حوزه گردشگری دارد، صنعت توریسم در این شهرستان مغفول مانده است.

نظرات

شهروند

از تصمیم خیلی خوب و سازنده شورای فرهنگ عمومی شهرستان ممنونیم نامگذاری کوچه و خیابان در پارس اباد نادیده گرفته شده بود و ما این کمبود را بیشتر احساس می کردیم .

یک شهروند

از خداوند مسئلت داریم مسئولین خدوم و آگاه غیر بومی را در شهر ما زیاد گرداند.

ناشناس

همچنین سطل های بزرگ زباله که من ندیدم شهرستان مجهز به سطله زباله باشد