امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آگوست 12th, 2020 8:34 | کد خبر : 23918 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

دست و پای حامیان مؤسسه آرزو را می بوسم

مدیر عامل مؤسسه حمایت از بیماران سرطانی آرزو در پارس آباد گفت: به نوبه خود دست و پای خیرین و تمام کسانی را که این مؤسسه خیریه را در کمک و یاری رساندن به مددجویان زیر پوشش، حمایت و یاری می کنند می بوسم.

 

مغانه آنلاین-۱۳۹۹/۵/۲۲

حمید خدادوست در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان گفت: از اول تاسیس موسسه تاکنون ۸۳۷نفر در این منطقه به عنوان مددجو تحت پوشش این مؤسسه خیریه مردم نهاد بوده و متاسفانه  بیش از ۳۰۰ نفر فوتی نیز داشته است.

وی اضافه کرد: کلیه کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین بزرگوار ، درآمدها و هزینه های موسسه در دفاتر رسمی ثبت و ماهانه گزارش مالی شامل درآمدها و هزینه ها به نیروی انتظامی که مرجع صدور مجوز موسسه است ارسال میگردد.

خدادوست به کمک های خیرخواهانه دستگاه ها و شرکت های منطقه،اشاره کرد و گفت : در حال حاضر معلمان و کارکنان کشت و صنعت پارس ماهانه مبلغی را به عنوان کمک به این موسسه از حقوق خود پرداخت میکنند اما در رابطه با برخی ادارات کارکنان بصورت دستی کمک می کنند.

به گفته وی، موسسه خیریه آرزو در اسفند ماه ۸۶ به همت موسسین محترم و نیک اندیش با نیت خیرخواهانه به منظور حمایت و کمک به کودکان و بیماران مبتلا به سرطان در پارس آباد تاسیس شده است.

وی با قدردانی از موسسین و کلیه عزیزان و افرادی که از بدو تاسیس موسسه به عنوان هیئت امنا و هیئت مدیره در جهت رشد و اعتلای این نهاد  تلاش نموده اند گفت: همچنین به رسم ادب از تمامی خیرین بزرگوار که همواره یاری گر این موسسه بوده اند از صمیم قلب تقدیرو تشکر می کنم .

وی با ابراز نگرانی از رشد فزاینده آمار مبتلایان به بیماری سرطان و با اشاره به هزینه سنگین دارو و درمان این بیماری، اظهار داشت: مددجویان بخش قابل توجهی از کمک های دریافتی از مؤسسه را صرف ایاب و ذهاب و هزینه های جانبی می کنند.

او با بیان اینکه مؤسسه آرزو، اهداف، فعالیت و خدماتش طبق اساسنامه و مجوز، صرفاً خیرخواهانه است و هیچ گونه اهدافی را غیر از این دنبال نمی کند و به هیچ حزب و دسته و تشکل سیاسی وابستگی ندارد ادامه داد: مؤسسه آرزو، جزء حمایت ها و کمک های مالی خیرین، هیچ درآمدی ندارد.

خدادوست اضافه کرد: همشهریان و هموطنان خیر و نیک اندیش می توانند کمک های نقدی خود را به هر میزان و مبلغ که باشد جهت حمایت ازبیماران مبتلا به سرطان تحت پوشش مؤسسه خیریه آرزو از طریق شماره حساب ۰۱۰۶۱۶۵۷۸۶۰۰۳  و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۸۷۳۰۵ نزد بانک ملی ایران، شماره حساب ۰۱۰۲۷۴۵۶۱۷۰۰۵  و شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۸۴۶۰۰ بانک صادرات و نیز شماره حساب ۱۴۰۰۵۱۶۳۸۱۲ و شماره کارت۶۲۸۰۲۳۱۴۶۹۱۳۲۷۰۷ نزد بانک مسکن واریز نمایند.

در پایان، مدیرعامل مؤسسه خیریه آرزو از خبرنگارانی که با این مؤسسه مردم نهاد همکاری داشته اند با اهدای لوح قدردانی کرد.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات