امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : نوامبر 11th, 2021 11:43 | کد خبر : 24269 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

تاسیس بسیج، نظام و انقلاب را بیمه کرد/اجرای ۶۰عنوان برنامه هفته بسیج در پارس آباد

فرماندار شهرستان مرزی پارس آباد مغان  با تبریک هفته بسیج به تشکیل بسیج توسط حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت :بنیانگذار کبیر انقلاب و موسس نهاد مردمی بسیج با هوشمندی تمام با تأسیس  نهاد مردمی ۲۰ میلیونی، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه کرد.

مغانه آنلاین- پنجشنبه-۲۰-۰۸-۱۴۰۰

به گزارش مغانه آنلاین ، ابراهیم امامی در جلسه شورای اداری شهرستان که به مناسبت هفته بسیج در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور فرمانده سپاه ،بخشداران و جمعی ازمسئولین شهرستان برگزار شد،افزود:بسیج با حضور خود در تمام مشکلات و گرفتاری های کشور، پیروزی جمهوری اسلامی ایران بوده و باعث عقب راندن دشمن نظام شده است.

نماینده عالی دولت  با بیان اینکه بسیج شجره طیبه به عنوان یادگار همیشگی معمار انقلاب اسلامی و تأثیرگذاری در عرصه های سرنوشت ساز فرهنگی،علمی و فناوری باعث بهت کشورهای جهان شده است.

وی با بیان اینکه سفر رئیس جمهور و هیئت دولت قطعاً خیر و برکت برای شهرستان در پی دارد توضیح داد : با توجه به مطالبات جدی مردم   ان‌شاءالله برکت این سفر در رشد و توسعه منطقه تاثیرگذار خواهد بود.

رئیس شورای اداری شهرستان پارس آباد مغان از واکسینه شدن بیش از ۸۰ درصد دُز اول افرادواجد شرایط در این منطقه اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۶۲ درصد از افراد هر دو دُز واکسن را تزریق کرده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد مغان نیز گفت: در گرامیداشت  هفته بسیج بیش از ۶۰ ویژه برنامه در سطح حوزه ها و پایگاههای بسیج محلات ، اصناف ، ادارات و اقشار شهرستان پارس آباد مغان در موضوعات اجتماعی، ورزشی، فرهنگی و سیاسی با شعار بسیج پاره تن مردم است، برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار حسن نوری به مهم ترین برنامه های هفته بسیج در شهرستان پارس آباد  اشاره کرد و افزود: در شهرستان پارس آباد مغان  ۶۰برنامه که مهم‌ترین آن‌ها خدمات‌رسانی در قالب محرومیت‌زدایی،دیدار با خانواده شهداء،عطرافشانی مزار شهداء در هفته بسیج برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد مغان  با بیان اینکه هفته بسیج امسال با شعار محوری بسیج پاره تن مردم است آغاز می‌شود، اظهار داشت:  اجرای برنامه ها با توجه به شرایط کرونایی در فضای مجازی و برخی برنامه ها بصورت حقیقی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام  می شود.

وی خاطرنشان کرد :  در راستای شیوع ویروس کرونا ۳۱ هزار بسته معیشتی در چند مرحله با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان و همچنین  ۴۱۵ هزار بسته بهداشتی همراه با توصیه‌های بهداشتی برای خانواده‌های نیازمندبا اعتباری بالغ ۴۹۰ میلیون تومان با مشارکت مردمی و شرکتهای خصوصی و دولتی در سطح شهرستان پارس آباد انجام شده است.

خبرنگار مغانه آنلاین- جمشید کریمی

اخبار مرتبط

نظرات