امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : آگوست 18th, 2019 9:59 | کد خبر : 23238 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

۱۰۰درصد سرقت ها در پارس آباد کشف شد

فرمانده انتظامی پارس آباد گفت که از اول امسال تا کنون ۱۰۰درصد سرقت های صورت گرفته در این شهرستان مرزی کشف شده است.

سرهنگ “حسین بهمنی” در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با تلاش و هوشیاری ماموران انتظامی منطقه و همکاری  بسیار خوب مردم در سال جاری تمامی سرقت ها کشف و ۱۰۸نفر سارق در این ارتباط دستگیر شده اند.

وی همچنین از کشف ۱۱۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در یکی از کارخانه های پنبه پاک کنی این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: ماموران پلیس پس از دریافت گزارش های مردمی و بررسی‌های تخصصی و میدانی و تایید صحت خبر، با هماهنگی قضائی در محل حاضر و در بازرسی از کارخانه ۱۱۸ دستگاه ماینر فاقد هرگونه اسناد و مدارک قانونی را کشف و ضبط و در این رابطه یک نفر را دستگیر کردند.

وی برخورد قاطع با اراذل و اوباش، مزاحمان نوامیس مردم، هنجارشکنان و مخلان آسایش عمومی را از اولویت های کار پلیس اعلام و بیان کرد: نیروی انتظامی در راستای تامین نظم و امنیت در جامعه و آرامش شهروندان و نیز به منظور افزایش احساس امنیت عمومی و ارتقای امنیت، با تمام توان و بدون هیچ مسامحه و مماشاتی با مخلان نظم و امنیت و قانون شکنان به طور جدی برخورد می کند.

او با بیان اینکه امنیت در این شهرستان حاکم است، ادامه داد: امنیت پایدار حاکم در این خطه مرزی به واسطه تلاش و حمایت جدی دادستان، فرماندار و نیز زحمات شبانه روزی ماموران نیروی انتظامی و همچنین همکاری و مشارکت مردم شهرستان برقرار شده است.

بهمنی  با قدردانی از تلاش ها و حمایت های جدی دادستان و فرماندار و همراهی مردم این شهرستان با نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت اظهار داشت: توسعه، پیشرفت و رونق در حوزه ها و زمینه های مختلف، بدون استقرار نظم و امنیت در جامعه محقق نمی شود.

او با بیان اینکه پلیس شهرستان در برقراری نظم و امنیت مطلوب، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد از مردم خواست ، انتقادها ، پیشنهادها یا تقدیر و شکایت خود از عملکرد پلیس را نیز به دفتر نظارت همگانی پلیس ۱۹۷ اعلام کنند.

وی با قدردانی از همکاری و تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک ، مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت از طریق شماره ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند

اخبار مرتبط

نظرات