امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : ژوئن 25th, 2020 4:24 | کد خبر : 23801 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

پروژه ایران هراسی همچنان در دستور کار دشمنان نظام است

نماینده مردم پارس آباد بیله سوار و اصلاندوز در مجلس گفت: پروژه ایران هراسی همچنان در دستور کار معاندان و دشمنان نظام است.

جمشید کریمی/ مغانه آنلاین-پنجشنبه۵-۴-۱۳۹۹

عباس جهانگیرزاده در جلسه شورای اداری شهرستان پارس آباد افزود: دشمنان نظام اسلامی از راه های و ترفند های مختلف به فکر ایجاد شکاف و اختلاف در بین مردم و مسوولان و انزوای ایران اسلامی هستند که هیچ وقت به اهداف شوم خود نایل نخواهند شد.

وی با اشاره به حضور پرشور و شعور قاطبه مردم در انتخابات مجلس یازدهم، از تلاش های هیئت های اجرایی و نظارت و دیگر دست اندرکاران برگزاری انتخابات که زمینه این حضور و مشارکت حداکثری را فراهم کرده اند، قدردانی کرد.

وی ادامه داد: هیچ تبعیضی میان مردم ، مسوولان، موافقان و مخالفان قایل نخواهیم شد همه گروه‌ها و طوایف نزد ما یکسان هستند .

وی با بیان اینکه همه ما در مقابل مردم مسوول و پاسخگوهستیم، اظهار داشت: باید با همت و کوشش مضاعف و با وحدت و یکدلی در حل مشکلات منطقه تلاش کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در طول مدت کوتاه به واسطه رایزنی ها و پیگیری های صورت گرفته موفق به تخصیص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح مسیر انحرافی سد میل و مغان شدیم.

جهانگیرزاده تصریح کرد: سه پروژه مهم اقتصادی که سال ها در مجلس راکد مانده بود با تلاش و رایزنی های مضاعف توانستیم در دستور کار قرار داده و برای اجرای آنها ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتباراختصاص دهیم.

نماینده مردم پارس آباد در مجلس افزود: یکی از این پروژه ها چهار بانده شدن مسیر سربند تا مشکین شهر بود که ۷۶ میلیارد تومان اعتبار برای عملیاتی شدن آن در سالجاری تخصیص یافته است.

عدالت حاجی پور سرپرست فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: حضور نماینده ویژه رئیس جمهور در شهرستان پارس آباد جهت اجرای طرح ها و پروژه های در دست احداث، برگزاری باشکوه ترین انتخابات مجلس در طول دوره های گذشته با بیشتر مشارکت و بیشترین حاشیه امنیت و آرامش، مدیریت بیماری کرونا و پیشگیری و مبارزه با این بیماری واگیردار از جمله رویدادهای بزرگ در طی این مدت بود، که مدیریت و به اجرا در آمده است.

وی گفت: علاوه بر کارها و اقدامات انجام شده برخی طرح‌ها و پروژه‌های اولویت دار نیز در شهرستان وجود دارد، که باید مورد توجه قرار گرفته و در راستای حل آن اهتمام داشته باشیم.

سرپرست فرماندار پارس آباد اظهار داشت: تجهیز و تکمیل پاسگاه های مرزی و مسیرهای منتهی به آن، تخصیص ردیف ملی برای چهار بانده کردن جاده پارس آباد به اردبیل، حل مشکل اراضی سه هکتاری عشایر، تجهیز و تکمیل بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهدا، تخصیص اعتبار ویژه به پل عنبرلو، ردیف اعتباری ۴۳ میلیاردی برای برای تصفیه خانه فاضلاب شهرک طالقانی، اخذ دستگاه ام آر آی برای شبکه بهداشت و درمان، پیگیری مصوبه تبدیل روستای اولتان به شهر، اخذ اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی آماده و پیگیری انتقال آب شرب تازه کند به اسلام آباد از جمله پروژه های حیاتی در سطح ملی برای شهرستان پارس آباد هستند که باید در اولویت قرار داده شوند.

اخبار مرتبط

نظرات