امروز: دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 30th, 2024 11:08 | کد خبر : 24640 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

۷۶ درصد منابع بانک سینا در قالب تسهیلات پرداخت شده است

مدیر بانک سینا منطقه آذربایجان شرقی و اردبیل با بیان اینکه ۷۶ درصد منابع این بانک کشور در قالب تسهیلات به اقشار مختلف مردم پرداخت شده است، گفت: این رقم در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل ۸۲ درصد و از میانگین کشوری بیشتر است.

مغانه آنلاین- سه شنبه ۱۰-۱۱-۱۴۰۲

محمدرضا بالایی امروز سه‌شنبه در نشست خبری با اعلام این خبر اظهار کرد : بانک سینا در ۱۰ ماه امسال در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل ۳۵ هزار میلیارد ریال انواع تسهیلات به مشتریان خود پرداخت کرده است که از این حیث در بین بانک های خصوصی کشور در رتبه اول قرار دارد.

وی افزود: این بانک در پرداخت تسهیلات به مشتریان هیچ محدویتی در آخر سال ندارد به طوری که تا آخر اسفندماه نیز قادر به پرداخت تسهیلات به کسانی که شرایط لازم را دارند، است.

مدیر بانک سینا منطقه آذربایجان شرقی و اردبیل از فعالیت ۲۵ شعبه در این منطقه خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۹ شعبه در نقاط مختلف استان آذربایجان شرقی و ۶ شعبه در نقاط مختلف استان اردبیل به مردم و مشتریان خدمات متنوع بانکی ارائه می‌کنند.

بانک سینا وام قرض‌الحسنه بدون کارمزد پرداخت می‌کند

محمدرضا بالایی همچنین از آغاز اجرای طرح آفتاب بانک سینا خبر داد و افزود: در قالب این طرح وام قرض‌الحسنه بدون کارمزد به مشتریان حقیقی و حقوقی پرداخت می‌شود.

وی اظهار کرد: مشتریان برای دریافت وام قرض‌الحسنه بدون کارمزد طرح آفتاب باید نسبت به افتتاح یک حساب قرض‌الحسنه با حداقل موجودی ۵۰۰ هزار ریالی اقدام کنند و بر اساس میانگین یک تا ۱۲ ماهه این حساب درخواست وام کنند.

مدیر بانک سینا منطقه آذربایجان شرقی و اردبیل بیان کرد: سقف وام پرداختی به افراد در این طرح سه میلیارد ریال است، مشروط به آن‌که مانده اصل تسهیلات خرد اعطایی و کارت اعتباری فرد در بانک سینا از این مبلغ بالاتر نباشد.

بالایی با بیان اینکه بازپرداخت تسهیلات بین ۶ تا ۴۸ ماهه است، اظهار کرد: پس از اینکه فرد سپرده‌گذاری کرد و موعد دریافت وام فرا رسید، می‌تواند امتیاز دریافت وام را به پدر، مادر، همسر، فرزندان، خواهر و برادر خود با تکمیل فرم انتقال امتیاز واگذار کند.

وی ادامه داد: کارفرمایان حقیقی و حقوقی نیز می‌توانند امتیاز وام خود را با ارائه مدارک مربوط به سوابق بیمه‌ای که حداقل باید سه ماه باشد و تکمیل فرم انتقال امتیاز وام، به کارکنان زیرمجموعه خود منتقل کنند.

مدیربانک سینا آذربایجان شرقی و اردبیل تصریح کرد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند شعبات بانک سینا و یا به نشانی tarh.sinabank.ir/aftab مراجعه کنند.

بالایی ترویج و توسعه فرهنگ قرض‌الحسنه را از مهم‌ترین اولویت‌های این بانک برشمرد و گفت: بانک سینا بدون انجام هیچ‌گونه فعالیت تجاری و فقط با تاکید بر الگوی بانکداری اسلامی فعالیت می‌کند و با اجرای طرح آفتاب بدون کارمزد تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند.

وی فقرزدایی و رفع محرومیت‌های اقتصادی به ویژه در مناطق کم‌برخوردار، اشتغال و کارآفرینی، ازدواج، فرزندآوری، تامین معیشت، افزایش قدرت خرید مردم و درمان و حمایت از مددجویان زیرپوشش سازمان‌های حمایتی را از اهداف اجرای طرح آفتاب توسط بانک سینا ذکر کرد.

 

اخبار مرتبط

نظرات