امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : سپتامبر 7th, 2013 7:00 | کد خبر : 496 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

پنج هزار قطعه جوجه در پارس آباد مغان توزیع شد

فرمانده سپاه ناحيه پارس آباد از توزیع بیش از پنج هزار قطعه جوجه ی 45 روزه در اين شهرستان خبر داد. سرهنگ شکر عبدی، روز شنبه به خبرنگار مغانه گفت: این اقدام در راستای تحقق اهداف بسیج سازندگی در اقتصاد مقاومتی و با هدف کمک به روستائیان برای پیشبرد مسائل اقتصادی صورت گرفته است. وي، […]

IMG_0826
فرمانده سپاه ناحيه پارس آباد از توزیع بیش از پنج هزار قطعه جوجه ی 45 روزه در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ شکر عبدی، روز شنبه به خبرنگار مغانه گفت: این اقدام در راستای تحقق اهداف بسیج سازندگی در اقتصاد مقاومتی و با هدف کمک به روستائیان برای پیشبرد مسائل اقتصادی صورت گرفته است.
وي، هدف از توزیع این جوجه ها را اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی، تامین امنیت غذایی، توسعه فرهنگ تولید و فرهنگ کار در شهر و روستاهای پارس آباد دانست و گفت: برای جلوگیری از فرهنگ مصرف گرایی تعداد پنج هزار قطعه جوجه بومی پس از پرورش در مرغداری، در مناطق روستایی و عشایری این شهرستان توزیع شد.
وی اضافه كرد: این جوجه ها با قیمت هر قطعه 23 هزار ریال در اختیار مردم اين شهرستان قرار داده شده تا علاوه بر ایجاد اشتغال، در تحقق شعار اقتصاد مقاومتي رهبر معظم انقلاب قدمي برداشته باشيم.
سرهنگ عبدي، استقبال مردم از این طرح را بسیار خوب توصیف کرد و ادامه داد: بسيج سازندگي سپاه استان اردبيل برای اجرای هرچه بهتر این طرح، برنامه های مهمی در دست اجرا دارد.

اخبار مرتبط

نظرات