امروز: پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : اکتبر 30th, 2013 7:57 | کد خبر : 1394 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

پارس آباد توانایی میزبانی همایش های ورزشی بزرگ را دارد

رییس اداره ورزش و جوانان پارس اباد گفت: پارس آباد توانایی میزبانی مسابقات وبرگزاری همایش های ورزشی بزرگ را دارد. مروت مهرآور افزود: برگزاری همایش بزرگ پیاده روی با خانواده نشان داد این شهرستان ومردم ورزش دوست آن با همکاری و همدلی مسوولان می توانند درعرصه ورزش نیز کارهای بزرگی انجام دهند. وی گفت: همایش […]

80309456-2960019

رییس اداره ورزش و جوانان پارس اباد گفت: پارس آباد توانایی میزبانی مسابقات وبرگزاری همایش های ورزشی بزرگ را دارد.

مروت مهرآور افزود: برگزاری همایش بزرگ پیاده روی با خانواده نشان داد این شهرستان ومردم ورزش دوست آن با همکاری و همدلی مسوولان می توانند درعرصه ورزش نیز کارهای بزرگی انجام دهند.

وی گفت: همایش پیاده روی پارس آباد نتیجه اعتماد مسوولان عالی استان به جامعه ورزش این شهرستان وحمایت های مدیرکل ورزش وجوانان، از دست اندرکاران ونیروهای تلاشگر ورزش پارس آباد بود.

مهرآور با بیان اینکه، این همایش از نظر تعداد شرکت کنندگان نسبت به جمعیت شهرستان و همچنین از نظر مسافت یک رکورد جدید بود، اضافه کرد: با تکیه براین تجربه ارزشمند تلاش خواهیم کرد با رفع نقاط ضعف علاوه بر برگزاری همایش های مشابه مسابقات بزرگ در رشته هایی که زیرساختهای آن را داریم، میزبانی کنیم.

وی، از فرماندار و اعضای شورای تامین،شهردارو شورای اسلامی شهر وبسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی و تمامی دستگاههای اداری و نهادهای مردمی شهرستان پارس آباد به خاطر همراهی و همیاری کم نظیر خود در برپایی همایش پیاده روی بزرگ تشکر و قدردانی کرد.

مهرآورهمچنین از زحمات و تلاشهای مردم ورزش دوست، مسوولان شهرستان ،کارکنان اداره ورزش و جوانان پارس آباد و روسای هیات های ورزشی و ورزشکاران این شهر نیز بخاطر برگزاری موفق این همایش قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

نظرات