امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : می 6th, 2014 11:59 | کد خبر : 4241 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

هنرمندان پارس آباد در برنامه تلویزیونی “جُنگ آدینه” نقش آفرینی می کنند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد گفت: هنرمندان این شهرستان در برنامه تلویزیونی طنز “جنگ آدینه” نقش ایفا می کنند.

theater-masks

یوسف روزگاری شامگاه سه شنبه به خبرنگار مغانه گفت: پخش این برنامه پربیننده که جمعه شب ها از شبکه سبلان پخش می شد متاسفانه از حدود 10سال پیش متوقف شده است.

وی، اظهار کرد: طبق اظهارات “محمد تقی زاده” تهیه کننده و کارگردان جنگ آدینه، از نیمه شعبان امسال، شاهد تولید، پخش و احیای دوباره این برنامه شاد و طنز خواهیم بود.

به گفته وی، قرار است در این برنامه تلویزیونی، هنرمندانی از این شهرستان نیز از جمله “ضرغام میرزایی”، “غلام جلالی”، یعقوب شجاعی”، “سیما بشارتی” و “وحید آزادی” هنرنمایی کنند.

روزگاری اضافه کرد: بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با تهیه کننده و کارگردان این نمایش طنز، به منظور بهره گیری هرچه بیشتر از استعدادهای هنری این شهرستان در این برنامه، در روزهای آینده از برخی دیگر از هنرمندان طنز منطقه نیز تست بازیگری به عمل می آید.

او، با اعلام اینکه پارس آباد در زمینه تئاتر و نمایش، استعداد و قابلیت خوبی دارد، نسبت به حمایت از هنرمندان و رفع موانع و مشکلات کاری پیش روی آنها تاکید کرد.

نظرات