امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : اکتبر 25th, 2013 7:46 | کد خبر : 1327 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

پياده روي خانوادگي پارس آباد در كتاب ركوردهاي ورزشي ثبت شود

نايب رئيس فدراسيون ورزش هاي همگاني گفت: پارس آبادي ها با مشاركت گسترده در پياده روي خانوادگي و طي مسير ۱۴ كيلومتري ركورد جديدي بر جاي گذاشتند و اين همايش بايد در كتاب ركوردهاي ورزشي ثبت شود. محمدرضا دوست محمدي مروز جمعه در حاشيه همايش پياده روي خانوادگي در پارس آباد در گفت و گو […]

141

نايب رئيس فدراسيون ورزش هاي همگاني گفت: پارس آبادي ها با مشاركت گسترده در پياده روي خانوادگي و طي مسير ۱۴ كيلومتري ركورد جديدي بر جاي گذاشتند و اين همايش بايد در كتاب ركوردهاي ورزشي ثبت شود.

محمدرضا دوست محمدي مروز جمعه در حاشيه همايش پياده روي خانوادگي در پارس آباد در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: مسافت همايش پياده روي خانوادگي در اين شهرستان به طول حدود هفت كيلومتر تعيين شده بود كه با احتساب مسير برگشت شركت كنندگان مسير ۱۴ كيلومتري را طي كردند.
وي گفت: اين اولين بار است كه يك مسير طولاني را براي پياده وري انتخاب كرديم و در اين همايش همه قشرها و گروه هاي سني اعم از پير و جوان ، كودك و نوجوان و زن و مرد شركت كردند.
وي با بيان اين كه حضور مردم پارس آباد در همايش بسيار باشكوه و مثال زدني بود اظهار كرد: پياده روي امروز در پارس آباد چه به لحاظ حضور مردم نسبت به جمعيت و چه از نظر بعد مسافت ، زيبايي و مناظر طبيعي مسير و نقطه پاياني يكي از بهترين همايش هاي برگزار شده در سال جاري بود.
وي همچنين به نقش ورزش هاي همگاني در ارتقاي سلامت جسمي و روحي اشاره كرد و افزود: نقش ورزش هاي همگاني و پياده روي با خانواده در سلامت تن و روح و روان بسيار با اهميت است.

اخبار مرتبط

نظرات