امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : سپتامبر 13th, 2013 8:21 | کد خبر : 595 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

معاون فرماندار پارس آباد: جوانان از سرمایه های اصلی نظام هستند

معاون فرماندار پارس آباد گفت: جوانان به عنوان قشر پویا و پرتحرک جامعه، از سرمایه های اصلی نظام و انقلاب هستند. به گزارش مغانه، احد احدزاده در جلسه اوقات فراغت این شهرستان، اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان را از دغدغه های اصلی خانواده ها دانست و افزود: بسیاری از مشکلات و ناهنجاری های اجتماعی ریشه […]

SAMSUNG

معاون فرماندار پارس آباد گفت: جوانان به عنوان قشر پویا و پرتحرک جامعه، از سرمایه های اصلی نظام و انقلاب هستند.

به گزارش مغانه، احد احدزاده در جلسه اوقات فراغت این شهرستان، اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان را از دغدغه های اصلی خانواده ها دانست و افزود: بسیاری از مشکلات و ناهنجاری های اجتماعی ریشه در بیکاری و ازداواج ناموفق دارد.

وی، با بیان اینکه جوانان ما استعدادهای و توانمندی های زیادی دارند، ادامه داد: مسوولان باید با حمایت جدی و عملی از جوانان به خصوص افراد خلاق و مبتکر، زمینه شکوفایی استعدادهای آنان را فراهم کنند.

وی، بر غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان تاکید کرد و گفت: در یک جامعه دینی و اسلامی نباید اوقات فراغت قشر جوان و روبه رشد به بطالت سپری شود. لذا دستگاه های دولتی و نهادهای فرهنگی باید با حساسیت و احساس مسئولیت بیشتر برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برنامه ریزی کنند.

احدزاده، با قدردانی از فعالیت های ستاد امور جوانان در فصل تابستان، از ادارات عضو این ستاد خواست رسیدگی به نیازها و مشکلات جوانان را در اولویت برنامه های کاری خود قرار دارند.  

اخبار مرتبط

نظرات