امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : نوامبر 4th, 2013 9:54 | کد خبر : 1476 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

فرماندار پارس آباد: خانواده مهم ترین رکن جامعه اسلامی است

 فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش پارس آباد گفت: خانواده مهم ترین رکن جامعه اسلامی و محوری ترین نهاد در تربیت انسان های سالم و صالح است. به گزارش روز دوشنبه ایرنا، ولی کریمی در همایش روز خانواده و تجلیل از بازنشستگان آموزش و پرورش و خانواده موفق منطقه افزود: توجه به سلامت خانواده […]

064

 فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش پارس آباد گفت: خانواده مهم ترین رکن جامعه اسلامی و محوری ترین نهاد در تربیت انسان های سالم و صالح است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، ولی کریمی در همایش روز خانواده و تجلیل از بازنشستگان آموزش و پرورش و خانواده موفق منطقه افزود: توجه به سلامت خانواده و تحکیم بنیان خانواده، به شکل گیری جامعه ای پویا و با نشاط منجر می شود.

وی، با بیان اینکه تعامل و ارتباط نزدیک و تنگاتنگ بین خانه و مدرسه تاثیر به سزایی در سلامت روان دانش آموزان دارد، خواستار مشارکت و همکاری اولیای دانش آموزان در برنامه های آموزش و پرورش شد.

وی، به مسوولیت و وظایف سنگین آموزش و پرورش و معلمان به اشاره و بیان کرد: معلمان در تعلیم و تربیت دانش آموزان منطبق با آموزه های دینی، رسالت خطیری دارند.

036

مدیر آموزش و پرورش پارس آباد نیز گفت: بدون همکاری و همیاری والدین، آموزش و پرورش نمی تواند به اهداف و برنامه های خود نایل شود.

علی حبیب پور، با اعلام اینکه رکن اصلی و اساسی تربیت فرزندان بر عهده نهاد خانواده است، افزود: در اسلام خانواده به عنوان پایه سلامت جامعه از جایگاه والایی برخوردار است و نظام خانواده، به عنوان هسته ی اولیه برای سایر نهادهای اجتماعی محسوب می شود.

در این همایش از خانواده آزاده سرافراز “حمزه دسینه کوهکنار” به عنوان خانواده برتر و موفق منطقه و بازنشستگان آموزش و پرورش این شهرستان که در سال جاری به درجه بازنشستگی نایل آمدند با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل شد.

 

اخبار مرتبط

نظرات