امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : می 5th, 2014 3:11 | کد خبر : 4185 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

عزت و اقتدار کشور را مرهون خون شهدا و تلاش معلمان هستیم

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد با اشاره به پیشرفت ایران اسلامی و امنیت حاکم بر کشور گفت: این رشد و بالندگی ، عزت و اقتدار و امنیت را مدیون و مرهون خون شهدا و تلاش معلمان هستیم .

IMG_0055

به گزارش مغانه، سرهنگ “شکر عبدی” روز دوشنبه در آیین تجلیل از معلمان نمونه استانی، کشوری و منطقه ای پارس آباد افزود: معلمان به عنوان وارثان انبیای الهی، در جامعه اسلامی از جایگاه و مرتبت والایی برخوردارند.

وی، بر ضرورت تکریم و تعظیم معلمان و رعیات حق و حقوق آنان تاکید و بیان کرد: معلمی شغلی مقدس و معلمان از زحمتکش ترین اقشار جامعه هستند لذا باید همیشه مورد تکریم و تعظیم قرار گیرند.

IMG_0021

وی، پیشرفت روز افزون ایران اسلامی در عرصه های گونان را نتیجه تلاش و همت مضاعف معلمان و دستگاه آموزش و پرورش دانست و معلمان مسوولیت و وظایف خطیری بر دوش دارند چراکه تعلیم و تربیت فرزندان بعد از خانواده برعهده نهاد آموزش و پرورش و معلمان است.

او، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، اکنون به یک کشور قدرتمند و توانمند در سطح منطقه و جهان تبدیل شده است، ادامه داد: در سایه تلاش و کوشش شما معلمان و رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت و پشتیبانی مردم از ولایت فقیه، هم اکنون در زمینه انرژی صلح آمیز هسته ای جزو هشت کشور جهان، نانو جزو هفت کشور و هوا و فضا در ردیف 9کشور جهان قرار داریم.

IMG_0010

عبدی، با اعلام اینکه با وجود تحریم ها، توطئه و شیطنت های دشمنان، ایران اسلامی در حوزه های مختلف در مسیر پیشرفت قرار دارد، اضافه کرد: امروز دانشمندان جهان اذعان دارند که ایران در عرصه تولید علم، سیزدهمین کشور دنیاست و پیش بینی آنان این است که با این روند، بعد از 10سال کشورمان در جایگاه نهم دنیا از نظر تولید علم قرار خواهد گرفت.

او، به تبلیغات مسموم، جنگ نرم و هجمه های فرهنگی دشمنان بر علیه نظام مقدس جمهوری با استفاده از شبکه های ماهواره ای و مجازی اشاره و اظهار کرد: در زمان حاضر سه هزار شبکه ماهواره ای، 164شبکه فارسی زبان در دنیا، اقدام به پخش برنامه و خبر بر ضد جمهوری اسلامی ایران می کنند که عمده این شبکه ها خانواده ها را هدف قرار داده اند.

عبدی، به توان بالای نظامی و دفاعی کشورمان اشاره کرد و گفت: دشمنان در بحث جنگ سخت و نیمه سخت کاملاً ناامید شده اند و از اینرو از راه جنگ نرم و فرهنگی، درصدد ایجاد مانع بر سرراه پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

او، با اشاره به اینکه آثار و ثمرات انقلاب اسلامی ایران در جای جای دنیا کاملاض مشهود است، افزود: به موازات تغییر رویکرد دشمنان بر ضد ایران اسلامی، رویکرد و ماموریت های بسیج نیز عوض شده است.

وی، ادامه داد: اکنون مرز ما استکبار جهانی، شلمچه، خرمشهر و آبادان نیست ، بلکه امروز، مرز ما با دشمنان اسلام و در راس آنها آمریکا و اسرائیل، دریای مدیترانه و فلسطین است و پهپادهای ایرانی اکنون در بالای سر اسرائیل غاصب قرار دارند.

IMG_0047 IMG_0026 IMG_0048 IMG_0049 IMG_0066 IMG_0103

در این مراسم از معلمان نمونه این شهرستان با اعطای لوح و هدیه نقدی تجلیل شد.

نظرات