امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : سپتامبر 25th, 2013 6:56 | کد خبر : 886 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

دو سالن ورزشی در اصلاندوز مغان به بهره برداری رسید

در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس، با حضور استاندار اردبیل سالن های ورزشی حماسه 9 دی و صالحین برّان اصلاندوز افتتاح شد.  به گزارش مغانه، استاندار اردبیل روز چهارشنبه در آیین افتتاح این پروژه های ورزشی، توسعه فرهنگ ورزش در بین بسیج و دیگر آحاد جامعه را از اهداف ایجاد و احداث سالن ورزشی […]

16907084_8080005bffba

در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس، با حضور استاندار اردبیل سالن های ورزشی حماسه 9 دی و صالحین برّان اصلاندوز افتتاح شد.

 به گزارش مغانه، استاندار اردبیل روز چهارشنبه در آیین افتتاح این پروژه های ورزشی، توسعه فرهنگ ورزش در بین بسیج و دیگر آحاد جامعه را از اهداف ایجاد و احداث سالن ورزشی دانست و گفت: این سالن ها با همت سپاه حضرت عباس استان اردبیل و زحمات شبانه روزی نیروهای سپاهی و بسیجی برای استفاده جوانان و عشایر منطقه در هفته دفاع مقدس ساخته شده است.

 اکبر نیکزاد، ضمن قدردانی از دست اندرکاران احداث این مجموعه، وجود سپاه و بسیج را در تمام مناطق منشا خیر و برکات دانست و  افزود: وظیفه داریم از خدمات و تلاش های بی شائبه و صادقانه نیروهای سپاهی و بسیجی تقدیر و تشکر نماییم.

امام جمعه اصلاندوز، نیز به نقش اماکن ورزشي در گرایش جوانان به ورزش و تربیت بدنی اشاره کرد و گفت: مکان های تفریحی و ورزشی در غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و در نهایت در شاداب سازی جامعه بسیار تاثیر گذار است.

  حجت الاسلام “عظیم اسدزاده”، نبود استخر سرپروشیده شنا را از مشکلات و کاستی های این بخش عنوان و بیان کرد: احداث و راه اندازي استخر شنا در اصلاندوز از نیازهای مهم منطقه به خصوص دانش آموزان است، و فقدان آن سبب شده دانش آموزان سوم ابتدایی این بخش از طرح ملی آموزش شنا(سباح) محروم شوند.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان نیز، گفت:سالن ورزشی حماسه 9 دی اصلاندوز، با زیر بنای یک هزار و 180متر مربع و با هزینه چهار میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار ساخته شده است.

 سرهنگ حسن نوری، ادامه داد: سالن ورزشی صالحین شهید احمد کاظمی روستای “بران” نیز با زیربنای 520مترمربع و با صرف یک میلیارد و 850میلیون ریال اعتبار احداث شده است.

 

اخبار مرتبط

نظرات