امروز: یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : دسامبر 10th, 2023 2:32 | کد خبر : 24470 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

خیابان‌های ناحیه صنعتی نیر آسفالت شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از آماده سازی و آسفالت‌ریزی خیابان‌های اصلی ناحیه صنعتی نیر با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

مغانه آنلاین- یکشنبه۱۹-۰۹-۱۴۰۲

هاشم علایی در جریان بازدید از ناحیه صنعتی شهرستان نیر اظهار داشت: ناحیه صنعتی نیر با مساحت ۳۰ هکتار از جمله نواحی صنعتی استان اردبیل است که با استقبال مناسب سرمایه‌گذاران مواجه شده است.

وی افزود: در این ناحیه صنعتی۶۳ قرارداد حق بهره برداری زمین با سرمایه‌گذاران منعقد شده است که تاکنون ۱۱ واحد تولیدی موفق به اخذ پروانه بهره‌برداری از دستگاه‌های ذیصلاح شده‌اند.

علایی از اجرای خط انتقال و منبع زمینی و هوایی آب و زیرسازی معابر و خیابان‌های ناحیه صنعتی نیر با اعتباری بالغ ۱۵۰ میلیارد ریال در سال گذشته خبر داد و افزود: در سال جدید نیز اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل آماده سازی و آسفالت‌ریزی خیابان‌های اصلی این ناحیه صنعتی در نظر گرفته شده است که خوشبختانه با پیمان سپاری این پروژه، به زودی شاهد آغاز اجرای آن خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از طرح توسعه ناحیه صنعتی نیر خبر داد و افزود: مطالعات توسعه ناحیه صنعتی نیر آغاز شده است که ضمن تشکر از مسئولان و دستگاه‌های متولی،  امیدواریم با توسعه این ناحیه صنعتی شاهد حضور سرمایه گذاران جدید در شهرستان نیر باشیم.

وی واگذاری زمین به صورت شرایط نقد و اقساط و تخفیف تا ۵۰ درصد قیمت حق بهره برداری زمین در مناطق کمتر توسعه یافته را از جمله مشوقاتی برشمرد که برای حضور سرمایه گذاران در ناحیه صنعتی نیر و سایر شهرک‌ها و نواحی صنعتی کم برخوردار استان در نظر گرفته شده است.

علایی تصریح کرد: خوشبختانه اعطای این مشوقات با استقبال سرمایه‌گذاران برای حضور در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مواجه شده است که باید تلاش کنیم با تامین زمین و اجرای زیرساخت‌های مورد نیاز، جوابگوی خیل عظیمی از سرمایه گذاران جدید در استان باشیم.

خبرنگار/ آیلین فولادی

اخبار مرتبط

نظرات