امروز: چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : دسامبر 20th, 2021 12:47 | کد خبر : 24283 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

ثبت نام ترم زمستان کانون زبان ایران در پارس آباد شروع شد

مدیر کانون زبان ایران شعبه پارس آبادمغان گفت: با پایان دوره پاییزه و همزمان با سراسر کشور، ثبت نام کلاس های کانون زبان در این شهرستان برای ترم زمستان شروع شده است.

مغانه آنلاین-دوشنبه-۲۹-۰۹-۱۴۰۰

قبادی، در گفت و گو با مغانه آنلاین با بیان اینکه نام نویسی از زبان آموزان تا تاریخ دهم دی ماه سال جاری ادامه خواهد داشت، افزود: زبان آموزان می توانند با مراجعه به سامانه کانون به نشانی www.ili.ir با وارد کردن شماره زبان آموزی در قسمت نام کاربری و کدملی در قسمت رمز عبور، نسبت به پرداخت اینترنتی شهریه، خرید کتاب و ثبت نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: افرادی که اولین بار قصد نام نویسی دارند باید ابتدا با مراجعه حضوری به این مرکز، شماره زبان آموزی دریافت و سپس از طریق سامانه کانون زبان ایران ثبت نام خود را تکمیل کنند.

وی اضافه کرد: به علت شیوع بیماری کرونا و ضروت رعایت پروتکل های بهداشتی، کلاس های مبتدی حضوری و بقیه کلاس ها فعلا به صورت آنلاین و در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

او با بیان اینکه کانون زبان ایران، اولین و معتبرترین مرکز آموزش زبان در خاورمیانه و وابسته به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می باشد، افزود: علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی می توانند برای ثبت نام و بهره مندی از کلاس های کانون در این شهرستان تا قبل از پایان مهلت تعیین شده اقدام کنند.
وی از آغاز کلاس های ترم زمستان یازدهم دی خبر داد: کلاس های خواهران و برادران در این شعبه به صورت مجزا و در یک فضای مناسب و با استفاده از مدرسان برجسته و دوره دیده کانون زبان ایران برگزار می شود.

به گفته وی علاقه مندان می توانند از طریق تماس با شماره تلفن های۳۲۷۲۰۵۴۱ و۳۲۷۲۱۶۱۱ و یا مراجعه حضوری به کانون زبان ایران مرکز پارس آباد واقع در اداره مخابرات مرکزی(شهید قندی)- جنب مدرسه دخترانه عفت، اطلاعات بیشتری را در این زمینه کسب کنند.

وی در ادامه از برگزاری کلاس های آنلاین برای عموم دانشجویان ودانش آموزان درگروه های مختلف سنی(کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان) و همچنین تشکیل کلاس های آنلاین( برون کانونی) برای کارکنان ادارات، سازمان ها ، بانک ها و سایر نهادها توسط مرکز آموزشی پارس آباد خبر داد و گفت: در پایان به شرکت کنندگان و زبان آموزان حاضر در این دوره ها ها در صورت قبولی، گواهینامه معتبر اعطا می شود.

اخبار مرتبط

نظرات