امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : سپتامبر 10th, 2013 9:04 | کد خبر : 554 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

دانشکده علوم و فنون مرز، تربیت نیروهای واکنش سریع را در دستور کار قرار دارد

رئیس دانشکده علوم و فنون مرز دانشگاه علوم انتظامی ناجا گفت: تربیت مرزدار حرفه ای و نیروهای واکنش سریع و کنترل نامحسوس مرز در دستور کار این دانشکده قرار دارد. سرتیب 2پاسدار “جلال ستاره” در مصاحبه با خبرنگار مغانه در پارس آباد، افزود: دانشکده علوم و فنون مرز همچنان به حرکت سازنده و هدفمند خود ادامه […]

IMG_7420

رئیس دانشکده علوم و فنون مرز دانشگاه علوم انتظامی ناجا گفت: تربیت مرزدار حرفه ای و نیروهای واکنش سریع و کنترل نامحسوس مرز در دستور کار این دانشکده قرار دارد.

سرتیب 2پاسدار “جلال ستاره” در مصاحبه با خبرنگار مغانه در پارس آباد، افزود: دانشکده علوم و فنون مرز همچنان به حرکت سازنده و هدفمند خود ادامه می دهد و با بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود و تکیه بر دانش استادان و نبوغ دانشجویان فرهیخته و انقلابی، خردورزی و دستیابی به نتایج عالی را خط مشی خود قرار داده است.
وی، از ارائه ی آموزش های تکاوری و واکنش سریع به مرزبانان خبر داد و اظهار کرد: تربیت دانشجویان بر مبنای قوانین و پروتکل های مرزی از اولویت های این دانشکده است.
وی، به توسعه آموزش های علمی و مهارتی و آموزشی با هدف تربیت مرزدار حرفه ای و ایجاد زیرساخت ها و کارگاه های تخصصی به ویژه درحوزه های نظامی، دریایی و هوایی تاکید کرد و ادامه داد: ارتقای بصیرت استادان، فرمانده هان، کارکنان و دانشجویان به منظور تربیت مرزدار دین محور و ایجاد هسته های پژوهشی دانشجویی و به ظهور رساندن ایده ها از اهداف و ماموریت های دانشکده علوم و فنون مرز به حساب می آید.
وی، از آمادگی این دانشکده برای طراحی و اجرای دوره های تخصصی کوتاه مدت درون و برون سازمانی خبر داد.
به گفته وی، جذب فارغ التحصیلان این دانشکده از یک سو مرزشکنی علمی را تسریع و از سوی دیگر نگرش سیستم به تمامی ابعاد امنیت به ویژه کارکرد مرز در روابط بین دولت ها را آشکارتر می کند.
وی، بیان کرد: دانشکده علوم و فنون مرز هم اکنون در مقاطع کارشناسی پیوسته، ناپیوسته، کارشناسی ارشد و مقاطع فراگیر در رسته های مرزبانی و دریایی دانشجو می پذیرد.

اخبار مرتبط

نظرات