امروز: چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 11th, 2017 2:17 | کد خبر : 20488 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

۸۹دستگاه وسیله نقلیه متخلف در پارس آباد توقیف شد

فرمانده انتظامی پارس آباد از توقیف ۴۸دستگاه انواع وسیله نقلیه متخلف در این شهرستان مرزی خبر داد .

سرهنگ حسین بهمنی روز چهارشنبه به خبرنگار مغانه آنلاین گفت: این تعداد وسیله نقلیه در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و ترافیکی ، برخورد با سارقان و خرده فروشان مواد مخدر و خودروهای متخلف توقیف و به توقفگاه منتقل شده است.

وی مدت اجرای این طرح را شش روز اعلام و بیان کرد: در این راستا همچنین یک هزار و ۱۱۰برگ جریمه توسط ماموران راهنمایی و رانندگی منطقه صادر شده است.

وی همچنین از کشف چهار فقره سرقت و دستگیری شش نفر سارق در این ارتباط خبر داد و گفت: همچنین ماموران نیروی انتظامی شهرستان، در مدت اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی موفق به دستگیری چهار خرده فروش مواد مخدر و چهار نفر کلاهبردار شدند.

وی همچنین کشف و ضبط ۱۷۰قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق، جلب ۱۰نفر متهم و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز را از دیگر اقدامات و دستاوردهای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در پارس آباد برشمرد.

بهمنی ، رضایت مردم و مسوولان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی را نشانگر موفقیت پلیس در اجرای این طرح عنوان کرد و از عموم مردم خواست برای جلوگیری از وقوع ناهنجاری در جامعه در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیر مجاز و موارد مشکوک و اعمال مجرمانه ، موارد را بدون فوت وقت ازطریق تلفن مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در اسرع وقت برخورد قانونی با متخلفان و هنجارشکنان صورت گیرد.

وی با بیان اینکه پلیس شهرستان در جهت برقراری نظم و امنیت مطلوب و برخورد با متخلفان و مجرمان، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد از شهروندان خواست، انتقاد ها، پیشنهادها یا تقدیر از عملکرد پلیس را نیز با دفتر نظارت همگانی پلیس ۱۹۷ اعلام کنند.

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات