- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

۸۳پروژه عمرانی دهه فجر در پارس آباد افتتاح می شود

به گزارش مغانه آنلاین، اکبر صمدی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری پارس آباد افزود: ساماندهی، لایروبی و آبگیری دریاچه شهرک آیت الله غفاری با ۳۱۰میلیارد ریال اعتبار، شبکه شش هزار هکتاری ناحیه عمرانی دوم با ۶۵۰میلیارد ریال سرمایه گذاری، ساماندهی رودخانه ی مرزی ارس در بازه “تپراق کندی” با صرف اعتباری بالغ بر ۱۱۰میلیارد ریال، بخشی از زیرساخت های شهرک صنعتی با هزینه کرد پنج میلیارد ریال، گازرسانی به ۳۴روستای با اعتباری افزون بر ۷۱میلیارد ریال، ۲۰طرح برق رسانی با حدود ۲۰میلیارد ریال سرمایه گذاری، آسفالت تعدادی از خیابان ها و معابر عمومی شهرهای اسلام آباد و پارس آباد، آبرسانی به پنج روستا، ساختمان اداره گاز بخش های اسلام آباد و تازه کند، مدارس ۱۲کلاسه مسکن مهر و سه کلاسه روستای حاج عوض از جمله پروژه های مهمی است که در دهه فجر سال جاری در این شهرستان افتتاح خواهد شد.

وی، با بیان اینکه دهه فجر فرصت مغتنمی برای اطلاع رسانی دستاوردها و خدمات دولت و نظام اسلامی است، اظهار کرد: همچنین به مناسبت دهه مبارک فجر جنگ های مختلف شادی و برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی  در این منطقه مرزی اجرا خواهد شد.

وی به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و حفظ ارزش های انقلاب و انتقال آن به نسل های حاضر و آینده تاکید کرد و گفت: ایام الله دهه فجر نباید صرفاً به افتتاح و یا اجرای طرح های عمرانی و خدماتی اختصاص داده شود.

وی با یادآوری اهمیت و حساسیت انتخابات پیش رو، اظهار کرد: باید از هم اکنون با همکاری و مشارکت تنگاتنگ تمام دستگاه ها و نهادها با رعایت اصل بی طرفی، زمینه و بستر را برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم مهیا کنیم.

او با بیان اینکه از تمام ظرفیت ها و امکانات شهرستان برای برگزاری انتخابات باشکوه با مشارکت حداکثری مردم استفاده می شود، اضافه کرد: طبق قانون، مدیران ادارات و نهادهای دولتی حق استفاده از موقعیت اداری و امکانات دولتی علیه یا نفع کاندیداها را ندارند.

صمدی با تاکید بر رعایت نظم و انضباط اداری توسط مسوولان دستگاه های اجرایی، افزود: مدیران باید با حضور به موقع در محل کار، تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مراجعان، زمینه جلب رضایت مندی آحاد مردم را فراهم کنند.

فرماندار پارس آباد ایجاد نشاط و امید در جامعه و بین مردم را از تاکیدات مهم امام راحل، مقام معظم رهبری دانست و از خبرنگاران خواست به عنوان چشمان تیزبین جامعه و زبان گویای مردم و محکم ترین پل ارتباطی میان مردم و مدیران، در تحقق این مهم بیش از پیش بکوشند.

وی بیان کرد: ما از نقدها و انتقادهای سازنده به معنای واقعی استقبال می کنیم چرا که اعتقاد داریم بدون نقد و انتقاد سالم و صحیح پیشرفت و توسعه حاصل نمی شود.

او با بیان اینکه اعتماد مردم به نظام و مسوولان بزرگترین سرمایه به شمار می رود، گفت: انتظار این است رسانه های و شبکه های اجتماعی منطقه همواره مصالح و منافع ملی و شهرستان را مد نظر داشته باشند.

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "۸۳پروژه عمرانی دهه فجر در پارس آباد افتتاح می شود"

#1 Comment By حسن پروانه حسین حاجلو On 2017/01/17 @ 2:16 ب.ظ

مبارک است .