امروز: پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آگوست 23rd, 2016 6:00 | کد خبر : 18728 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

۸کشته و مجروح حاصل تصادف رانندگی در پارس آباد+تصاویر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پارس‌آباد گفت: تصادف خونین ۲ دستگاه خودرو پراید با یک خودروی پژو ۴۰۵ در محور شهرستان پارس‌آباد ۳ کشته و ۵ زخمی برجای گذاشت.

به گزارش مغانه به نقل از تسنیم، داور طاعتی اظهار داشت: حدود ساعت ۷ عصر امروز دو دستگاه خودروی سواری پراید و پژو ۴۰۵ در حوالی شهرک شهید غفاری کشت و صنعت دامپروری مغان واقع در ۲۰ کیلومتری پارس‌آباد با یکدیگر برخورد کرده و ۳ نفر از سرنشینان خودرو در دم جان باختند.

وی گفت: در این حادثه ۵ نفر از سرنشینان خودروها نیز مجروح شدند که ۳ نفر از مجروحان سر پایی و دو نفر به سرعت توسط آمبولانس‌های اکیپ امداد هلال احمر به بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان پارس‌آباد منتقل شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پارس‌آباد افزود: پس از گزارش این حادثه بلافاصله دو تیم امداد و نجات متشکل از چهار نجاتگر کادر و داوطلب به همراه یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودرو نجات از پایگاه امداد و نجات بین شهری به محل حادثه اعزام شدند.

علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

۱۳۹۵۰۶۰۲۲۱۰۶۲۸۶۴۸۸۴۶۲۱۶۴ ۱۰ ۱۰۰ ۱۰۰۰

 

اخبار مرتبط

نظرات

دلسوزمغان

از مسئولین کشوری می خوام به عنوان یک شهروند پارس آبادی هر چه سریع تر به وضعیت واقعا ناراحت کننده جاده پارس آباد -مشگین شهر رسیدگی نمایند….تو رو به حرمت خون شهیدان اسلام و ایران به موضوع فوق رسیدگی کنید بدان دلیل که اختلافات سیاسی اردبیل با شهر پارس آباد باعث شده عملا موضوع فوق براحتی هرچه تمام فراموش شود در حالیکه هر ساله شاهد چندین تن فوتی همشهریان خود هستیم……