امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آگوست 21st, 2022 7:48 | کد خبر : 24348 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

۷۶ پروژه همزمان با هفته دولت در پارس آباد مغان افتتاح می شود

فرماندار  پارس آباد مغان  با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی گفت‌: همزمان با هفته دولت ۷۶پروژه عمرانی ، کشاورزی ، اقتصادی و خدماتی با اعتبار ۶۳۳ میلیارد تومان و اشتغالزایی حدود ۲۰۰ نفر فقط  در  بخش کشاورزی این شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

مغانه آنلاین- یکشنبه ۳۰-۰۵-۱۴۰۱

به گزارش مغانه آنلاین، جابر جهان بین در جلسه شورای اداری شهرستان  پارس آباد مغان که با حضور مسئولین شهرستان که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی برگزار شده بود،اظهار داشت:  پروژه های قابل افتتاح هفته دولت را ۷۶ پروژه شامل  ۵۶ پروژه و ۲۰ طرح اقتصادی عنوان کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه در هفته دولت سال جاری بیش از  ۷۶ پروژه  پرده برداری می شود، افزود: این پروژه ها با اعتبار ۶۳۲۹ میلیارد ریال که از محل اعتبارات شهرستانی استانی است، به اجرا گذاشته خواهد شد.

جهان بین با اعلام اینکه در پروژه‌های راهسازی در ۶ محور اصلی و آسفالت راه‌های مواصلاتی  در این شهرستان فعال است،توضیح داد: تکمیل چهار خطه پارس‌آباد به سربند را به طول ۲۰ کیلومتر یادآور شد.

وی تصریح کرد: چهار بانده پارس آباد مهمترین مطالبه به حق جدی مردم عنوان کرد و تلاشها برای تامین اعتبارات لازم برای تداوم و سرعت گرفتن این پروژه ادامه دارد.

رئیس شورای اداری شهرستان پارس آباد مغان در هفته دولت شاهد افتتاح و بهره‌برداری از چندین طرح و پروژه احداث فاز اول چهار بانده پارس آباد _سربندبه طول ۱۰ کیلو متر و احداث فاز اول چهار بانده پارس آباد سربند _ سه راهی مشگین شهر به طول ۸ کیلو متر به ویژه افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت محمد کندی و آسفالت خیابانهای فرودگاه،شهید کیان (محله ابوطالب) شهر پارس آباد توسط شهرداری و ۱۱ طرح اقتصادی و سرمایه گذاری کشت و صنعت و دامپروری مغان با اعتبازی بالغ بر۶۴۱میلیارد ریال  در شهرستان پارس‌آباد مغان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

خبرنگار مغانه آنلاین- جمشید کریمی

اخبار مرتبط

نظرات