- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

۴۵طرح عمرانی و اقتصادی در پارس آباد افتتاح می شود

به گزارش مغانه آنلاین، علی علایی امروز سه شنبه در جلسه شورای اداری پارس آباد افزود: آبیاری تحت فشار اراضی خلیل لو با ۱۹۳میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال سرمایه گذاری، گازرسانی به مخور صنعتی سربند تا روستای “سرخای بیگلو” با ۲۰میلیارد ریال اعتبار، استاندارد سازی سامانه گرمایشی و تجهیز ۲۷مدرسه با اعتباری افزون بر ۳۰میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال، نیرورسانی به فاز دوم مسکن مهر با هزینه کرد ۱۷میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال و ساماندهی پایاب میله های مرزی با یک میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال سرمایه گذاری از جمله طرح های مهمی است که در هفته دولت افتتاح می شود.

وی اظهار داشت: با افتتاح و بهره برداری از این طرح ها برای صدها نفر زمینه اشتغال ایجاد و بستر مهمی در راستای توسعه و پیشرفت این شهرستان فراهم می شود.

وی با بیان اینکه شبکه پایاب سد خداآفرین یکی از طرح های عظیم ملی در سطح کشور محسوب می شود، ادامه داد: این پروژه هم اکنون با شتاب مطلوبی اجرا می شود که با تکمیل و بهره برداری کامل آن، مشکل بیکاری منطقه حل و میزان تولیدات بخش کشاورزی و صنایع وابسته به میزان چشمگیری افزایش می یابد.

وی از پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به طرح های اشتغالزایی از جمله تولید پوشاک در مناطق روستایی خبر داد و گفت: حمایت جدی از طرح های اشتغالزایی از برنامه های خوب دولت تدبیر و امید است.

او با تاکید بر اینکه مسوولان باید تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی به مردم را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند، بیان کرد: ارتباط تنگاتنگ با مردم، حل مشکلات و نیازهای شهروندان، ایجاد امید و نشاط در جامعه و پیگیری و تحقق مطالبات منطقه باعث جلب رضایت و خوشنودی اقشار مختلف مردم می شود.

پارس ابادمغان در شمال استان اردبیل و کناره های رود مرزی ارس واقع است.